Unapređenje obrazovanja bi trebala biti jedna od najvažnijih reformi Vlade Republike Hrvatske. U međuvremenu, za članicu Posebnog stručnog povjerenstva je izabrana Jasminka Buljan Culej bez dokaza da ispunjava uvjete natječaja, a dio natječaja je namjerno prilagođavan zaposlenicima ministarstva.
- Dobro obrazovanje je temelj osobnog uspjeha, kao i društva u cjelini. Dok se u
zemljama Europske unije u istraživanje i razvoj ulaže više od 2% proračunskih sredstava, u Hrvatskoj je to manje od 1%. Osim toga, zabrinjava nas sve jači konzervativizam i netolerancija među mladima zbog čega treba uvesti Građanski odgoj u školske kurikulume. Učenike i mlade važno je motivirati stalnom učenju novih suvremenih sadržaja, usvajanju kompetencija koje zahtijeva moderna Europa, kako bi bili uspješni građani i aktivnije sudjelovali u stvaranju boljeg društva. Treba poticati spoznaju o važnosti solidarnosti, o toleranciji i uvažavanju drugih i drugačijih te o zdravim načinima života. Cilj je stvoriti ozračje za kvalitetno i aktivno uključenje mladih u sve vidove društvenog i gospodarskog djelovanja - rekla je prof. Suzana Bartulović ̵ Kačić, članica Predsjedništva i predsjednica Savjeta za obrazovanje SDP Split
- Mladi su temelj budućnosti, opstanka i razvoja grada Splita. Njihova kreativnost,
energija, ideje i želja za poboljšanjem svijeta oko sebe ključni su čimbenici održivog i
inovativnog društva i gospodarstva. Stoga moramo težiti što bržem uklanjanju prepreka
i ograničenja koja djecu i mlade sprječava u postizanju njihovog maksimalnog potencijala. Cjelovita kurikularna reforma je trebala ponuditi rješenja koja bi uskladila obrazovanje s potrebama tržišta rada i unaprijedila sustav obrazovanja, ali je nažalost zaustavljena i neizvjesno je kada će se nastaviti - rekao je dr. sc. Joško Markić, gradski vijećnik i član Predsjedništva SDP Split
SDP Split jos jednom ističe da se istinska reforma obrazovanja treba temeljiti na jasnim
stručnim kriterijima te poziva premijera i ministricu znanosti i obrazovanja na
odgovoran pristup ovoj temi.