Studenti Sveučilišta u Splitu odlučili su samostalno postaviti grad Split na mapu domaćina važnih međunarodnih obrazovnih konferencija, te ponuditi svojim kolegama inovativne načine za napredovanje u području turizma, marketinga i hotelijerstva.
Kao jedan od temeljnih ciljeva organizacije jest okupljanje mladih i budućih stručnjaka iz Hrvatske, Slovenije, Rumunjske, Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Sjeverne Makedonije radi stjecanja novih znanja i međusobnog povezivanja budućih lidera.
Shodno tome, nastala je Split the week konferencija koja će se, zbog epidemioloških mjera, ove godine održati online putem 27. veljače 2021. od 10 sati.
Prijave za sudjelovanje na konferenciji su besplatne, te dostupne na web stranici konferencije.
Konferencija obuhvaća tri sesije, u okviru kojih će o navedenim temama govoriti sljedeći predavači:
- Utjecaj influencera na razvoj turističke destinacije
- Irina Tomić, direktorica marketinga i prodaje – „Blue Bay Kotor“
- Hana Hadžiavdagić Tabaković, influencerica i vlasnica marketinške kompanije: „Opet najljepša“
- Motivacija kao ključ uspjeha
- Smiljan Mori, osnivač i izvršni direktor – „BIG U Academy“; motivacioni govornik
- Katarina Dropulić, vlasnica agencije: „Progress Media“ za PR, lični brending i poslovno savjetovanje
- Budućnost poslovnih događaja
- Rob Davidson, generalni direktor – „MICE Knowledge“
- Ozren Kovačević, manager/account direktor – „Le Meridien Lav“
Dodatne informacije o konferenciji, kao i besplatnu registraciju možete saznati na: https://www.splittheweek.com/.