Danas je u Splitu potpisan ugovora o poslovnoj suradnji između Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije i Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA).
Prepoznavši intenzivni razvoj te izuzetne rezultate i rast turističkih pokazatelja, UHPA je odabrala Splitsko-dalmatinsku županiju za domaću destinaciju 2023. godine s ciljem daljnjeg jačanja suradnje turističkih agencija i turističkih zajednica, razvoja novih specifičnih turističkih programa te fokusirane promocije same destinacije i povećanja turističke potrošnje.
"Danas je potpisan ugovor o poslovnoj suradnji SDŽ i UHPA-e, naše najveće udruge putničkih agencija. Suradnja se odnosi na promociju Dalmacije kao destinacije godine na domaćem tržištu po izboru UHPA-e, a to obuhvaća promociju Dalmacije, posebice naših programa u predsezoni i podsezoni, na svim tržištima u inozemstvu u zemlji. Cilja se na proizvode kojima je svrha produženje turističke sezone i odmak od masovnog turizma, također se želi rasteretiti opterećene gradske jezgre, opterećene destinacije i pokazati Dalmaciju odnosno Splitsko-dalmatinsku županiju u svoj njenoj ljepoti koja nije samo u onim općepoznatim destinacijama, nego i destinacijama od Marine do Imotskog, preko Biokova, neotkrivenih vala Hvala i Brača.... Brojne aktivnosti, okusi i mirisi Dalmacije koji su cijele godine nevjerojatni daju mogućnost kreiranja novih proizvoda, proizvoda namijenjenih grupama hedonista, ljudima koji cijene ljepotu, koji žele nešto više od kupanja i sunca", kazala nam je direktorica Turističke zajednice Splitsko - dalmatinske županije Ivana Vladović.
Potrebna su znatna ulaganja u edukaciju svih sudionika.
"Predvidjeli smo dio za edukacije, zatim za promociju programa u koje ćemo uložiti. Jedan takvih programa je Zelena linija koji ćemo već početkom predsezone uvesti, koja kreće svaki dan sa splitske Rive, sa autobusima za razgledavanje koji nas vode prema Dalmatinskoj zagori, Centru za posjetitelje u Dugopolju, Kliškoj tvrđavi, Stella Croatici, a istodobno daju mogućnost agencijama da prihvate turiste koji su došli do tih destinacija. Mogućnosti su ogromne, sve je na nama, kako ćemo ti organizirati i koliko ćemo u to uložiti", pojasnila je Vladović.
"Mi iz godine u godinu biramo domaću destinaciju godine i ove godine je to SDŽ. UHPA najveći broj članica ima upravo iz ove županije. Možemo pomoći promociji same destinacije. Moramo gostima pokazati nešto novo, otkriti dijelove županije koji do sada nisu bili otkriveni. Na tome se radi iz godine u godinu i to je sve popularnije. Nadam se da ćemo mi s našim edukacijama pomoći županiji da razvije ruralne dijelove koji nisu bili toliko razvijeni. Pozivam sve ljude koji imaju drugačije proizvode, koji nisu toliko promovirani da se jave UHPA-i koja će im pomoći da dođu do partnera, do agencija, a takvih ljudi ima sve više", kazao je Tomislav Fain, predsjednik UHPA-e.
Fain kaže da će 2023. godina sigurno biti bolja od 2022. godine.