Turističke zajednice grada Sinja, Trilja, Vrlike te općine Dugopolje i Klis zajedno su se prijavile na Javni poziv Hrvatske turističke zajednice u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora u 2017. godini.
Ukupni planirani troškovi promotivne kampanje, su 102.201,23 kn, od kojih će HTZ sufinancirati 50% , TZ Splitsko-dalmatinske županije 24,46%, a prijavljene turističke zajednice zajedno, preostalih 25,54% iznosa. Oglašavanje je planirano na specijaliziranim turističkim portalima, u tiskanim medijima, billboard-ima i putem Google AdWords kampanje.
Turističke zajednice grada Sinja, Trilja, Vrlike i općine Dugopolje i Klis su uključene u strateško važan projekt Udruženog oglašavanja u 2017. godini u kojem je TZ grada Sinja nositelj oglašavanja destinacije ”Dalmatinska zagora – splitsko zaleđe” a sve s ciljem poticanja razvoja atraktivne i konkurentne destinacijske ponude koja turistima nudi posebne i autentične turističke proizvode.