Na autobusnim stanicama u Splitu počelo je postavljanje novih informativnih tabli splitskog Prometa. Kako doznajemo, postupno se ugrađuje oprema i u autobuse i autobusne stanice vezano uz Prometov projekt e-ticketinga kojim će se modernizirati rad te gradske tvrtke.
Riječ je o projektu vrijednom više od 23 milijuna kuna, za koji je više od pola sredstava stiglo iz EU fondova.
Projekt se počinje implementirati u srpnju, a sve bi u kolovozu trebalo biti dovršeno.
Realizacijom ovog projetka, Splićani će dobiti nešto sasvim novo - automate za kupnju karata dostupne 24 sata dnevno, karta će se u autobusu moći platit karticom, karte će se moći kupovati i preko mobilne aplikacije, a na njoj će biti dostupne i druge važne informacije. To su samo neki od noviteta koji se uvode u poslovanje Prometa, a cijeli sustav su implementirale tvrtke KING ICT i Corvus Info.
"Radi se o vrlo sofisticiranom, vrlo modernom sustavu koji omogućava nebrojeno mogućnosti našim putnicima. Ovo što smo predstavili na prezentaciji samo je dio mogućnosti koje se pružaju našim korisnicima i nama u tvrtki. Sam sustav je jedan od najmodernijih s kojim su se izvođači susretali, cijeli sustav smo morali uvesti u jednom paketu, sa svih sedam modula, inače se to radi dio po dio. Nismo imali vremena čekati niti otezati s uvođenjem sustava. Zadnje dvije-tri godine smo se dosta naradili oko uvođenja sustava, polako to privodimo kraju
Ovaj sustav je iskorak, ne jedno nego dva stoljeća naprijed što se tiče ovog tehnološkog dijela pružanja usluge putnicima. Teško je i nabrojati sve funkcije, od sustava samog praćenja svih autobusa, do kupnje karte na sve moguće načine, do prikaza svih autobusnih linija koje se mogu koristiti,... Jedan vrlo zahtjevan i kompliciran projekt privodimo kraju", kazao je još u lipnju direktor Promete Miroslav Delić za Dalmaciju Danas.