Direktorica Turističke zajednice Grada Splita Alijana Vukšić izjavila je kako je ova godina pokazatelj da je turistima nedostajao Split i da sve više turista odabire upravo naš grad za svoj odmor i uživanje u Hrvatskoj.
- Od početka godine do danas u Splitu je ostvareno preko milijun noćenja, točnije 1.030.672 i približavamo se rekordnoj 2019. godini što je tri puta više noćenja u odnosu na prošlu godinu. Najbrojniji su nam turisti iz naših tradicionalnih tržišta Ujedinjene Kraljevine, SAD-a, Kanade, Njemačke i Francuske.
Koji je bio efekt Ultre na Split?
- Treba istaknuti da posjetitelji festivala, osim u glazbi, uživaju u prirodnim ljepotama i brojnim kulturnim, sportskim i zabavnim sadržajima koje nude Split i cijela Dalmacija, što dokazuje podatak da borave u destinaciji dulje od prosječnog gosta - 5.5 dana. Ultra festival ima osim marketinške vrijednosti, značajan ekonomski učinak koji se multiplicira na cijelo gospodarstvo.
Ultra je imala i 'mračniju' stranu.
- Veseli nas što će i ove godine u ljepotama i brojnim turističkim sadržajima Splita i Dalmacije uživati posjetitelji iz preko 130 zemalja svijeta, ali vjerujemo da ćemo uz suradnju s organizatorima podići svijest o vrijednosti kulturnih i prirodnih dobara destinacije u koju dolaze i važnosti odgovornog ponašanja svih posjetitelja u očuvanju istih.
Koliko su 'ultraši' upoznati gdje zapravo dolaze?
- Ove godine smo proveli off i online kampanju Respect&Enjoy. U sklopu festivalske knjižice informirali smo posjetitelje da se nalaze u gradu čija je kulturna baština zaštićena UNESCOM i da ih pozivamo da uživaju u našem gradu s poštovanje prema baštini i lokalnom stanovništvu.