U hotelu Briig u Splitu danas je održana radionica “Strateško komuniciranje destinacije prema emitivnim tržištima”, a namijenjena je turističkim agencijama Splitsko-dalmatinske županije.
Cilj edukacije je upoznati polaznike s ulogom i važnosti uspostave i kreiranja strateških komunikacija u planiranju i stvaranju dugoročnih komunikacijskih projekata, ali i jedinstvenog i integriranog plana komunikacija. Svrha edukacije je kroz predavanje polaznike edukacije obučiti elementima komunikacijske strategije, njezinoj namjeni i njezinoj koristi u samom poslovanju i planiranju. Osim navedenog, cilj je omogućiti polaznicima da prepoznaju i odaberu odgovarajuće poruke, kanale i alate strategije, te da steknu znanje o značaju i povezanosti navedenog.
Kroz interakciju s polaznicima želja je potaknuti konstruktivnu raspravu, čuti nova mišljenja, raditi na idejama te doći do boljih rješenja. Edukacija je namijenjena stvaranju okvira, a kroz praktični dio edukacije cilj je početi raditi na sadržaju i koordinaciji tima za što bolje dugoročne rezultate.
"Organizirarali smo edukaciju kao TZ Splitsko-dalmatinske županije, posebno za naše turističke agencije. U ovim kriznim vremenima posebna komunikacija mora biti prema emitivnim tržištima kako bi što kvalitetnije iskomunicirali našu trenutnu situaciju i našu poziciju na tržištu. Stoga smo angažirali stručnjaka sa Fakulteta političkih znanosti, gospodina Domagoja Bebića, koji je specijalist u tome, i da upravo to izloži našim agencijama kako bi se što bolje pripremili na ovu situaciju koja se događa, kako bi što bolje iskomunicirali naše tržište prema emitivnim tržištima. Mislim da je to jedna od ključnih stvari u edukacijama koja se može napraviti u ovom trenutku", kazao nam je prije početka edukacije prvi čovjek TZ Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella.
Stella kaže da su u Hrvatsku pozvali i stručnjake za komunikaciju iz Velike Britanije i SAD-a.
"Mislim da možemo slobodno reći da je SDŽ lider u vođenju edukacija kada je u pitanju turistički sektor u cijeloj Hrvatskoj. Također mislim da je dobar ovaj način prilagodbe situaciji jer imamo nekoliko specifičnih sezona. Mislim da smo se ukupno kao sektor jako dobro organizirali i da smo izvojevali taj komunikacijski boj. Cilj ovakvih edukacija jest osnažiti dodatno ključne aktere u turizmu, da što bolje predstavimo naš proizvod, pogotovo u onim ključnim trenucima kada se korisnik odlučuje za odlazak na destinaciju", kazao nam je Domagoj Bebić.