Prije nešto više od mjesec dana u Brodograđevnoj industriji Split porinuta je Novogradnja 483, imena “Flying Clipper” - najveći brod s križnim jedrima na svijetu koji se gradi za kompaniju Star Clippers Ltd. iz Monaka.
Brod je dug 162 metra i širok 18,5 metara, nosivosti 2000 tona, imat pet jarbola i jedra ukupne površine 6 347 kvadratnih metara. Na pet paluba “Flying Clipper” može primiti 450 osoba. Raspolaže s 224 kabine od kojih je 150 luksuznih kabina za 300 putnika i 74 kabine za 150 članova posade.
Danas je organizirana njegova prva tura do Hvara i to za organizatore Ultra Europe Festivala koji je u ranim jutarnjim satima završio u Splitu.
- Došli smo u fazu da je brod konačno gotov i danas imamo plovidbu iz Splita za Hvar, s Hvara na Brač i povratak u Split. Imamo iznimnu čast da smo pozvali kolege sa Ultra Festivala koji će nam se pridružiti na ovom jedinstvenom proizvodu. Očekuje se iznimna navala gostiju i ponosni smo da smo uspjeli ovaj savršeni projekt dovesti do kraja. Sa Royal Cliperom nastavljamo suradnju i dalje i kroz nekoliko dana imat ćete sve informacije - rekao je Radovan Načinović, direktor projekta.
Naveo je kako je tijekom izgradnje bilo puno zahtjevnih izazova.
"Ne da smo ispunili izazove nego premašili sva očekivanja. Brod se može u punoj brzini zaustaviti u 1.5 metar svoje dužine, što ne mogu ni najmoderniji automobili. Brod je gotov, sada su završna šminkanja. Imamo i piće i hranu, kuha se na brodu... Budućnost je svijetla i čeka nas bar 50 godina plovidbe", kazao je Načinović.
Navodi kako se zahvaljujući ovom jedrenjaku pune knjihe narudžbi i kako je Brodosplit ušao u nišu putničkih brodova, gdje namjeravaju i ostati.
Ovu priču prepoznali su i organizatori Ultra Europe Festivala, koji namjeravaju nastaviti suradnju s Brodosplitom.
- Ultra je svjetska priča, manifestacija koja zadnjih 7 godina razvija Split. Isto tako Flying Clipper je svjetska priča i ponosni smo što možemo surađivati sa njima. Suradnja sa škverom prije 4 godine. Njihovi radnici su nam pomogli postavljati skele. Ta suradnja je dokaz da je Ultra pokretač razvoja grada Splita i zajedno sa Brodosplitom želimo graditi budućnost tu. Dolazak u naš novi dom, Park mladeži je još jedna povezanost sa Brodosplitom gdje imamo prekrasne poglede iz resistance stagea na brodogradilište Brodosplita - rekao je Joe Bašić, organizator Ultra Europe Festivala.
Na upit o samom festivalu, rekao je da je zadovoljan sa svim rezultatima.
- Jako sam ponosan i sretan što nakon 3 dana mogu reći da je ovo najbolja i najveća Ultra dosada. Uvjerili smo svih da je ovaj novi prostor dobar. Jako smo sretni što smo dočekali i našeg milijuntog gosta na Ultra Europe, Svi komentari iz cijelog svijeta i slike što smo prenosili u svijet dobili su samo pohvala i možemo očekivati još veće izdanje 2020. Ja ne vidim da ovaj projekt može biti igdje drugdje osim u Splitu i Hrvatskoj. Što se tiče mene kao organizatora, Ultra će uvijek ostati u Splitu i u Hrvatskoj - kaže Bašić.
Naveo je kako je više od 3000 ljudi stalno ili privremeno bilo uključeno u projekt.
- To je ogroman svjetski projekt koji zahtijeva suradnju sa svim gradskim službama i policijom i hitnom. Dali smo sve od sebe, jako sam ponosan na ekipu. Očito je da lokacija funkcionira s obzirom da ima najmanji broj intervencija hitne i da nijedna cesta prilikom događaja nije bila zatvorena za promet - zaključio je Bašić.
https://www.facebook.com/dalmacijadanas/videos/431260857478809/
Završio je još jedan, sedmi po redu, ULTRA Europe festival u Splitu koji je nadmašio sva očekivanja. Jedanod najpopularnijih i najvećih ljetnih festivala ponovno je oduševio brojne posjetitelje koji su osim u odličnoj glazbi uživali i u službenom pivu festivala – Heinekenu. Suradnja između Heinekena, najinternacionalnijeg premium piva na svijetu i ULTRA Europe festivala traje već sedmu godinu zaredom jer Heineken sa svojim odraslim potrošačima dijeli strast prema glazbi i zabavi. A pivo je bilo jedan od razloga što se sve šarenilo i svijetlilo prošlog vikenda u Splitu.
Podršku Ultri dao je i Desperados, pivo začinjeno tekilom, koje oslobađa divlju stranu zabave. Desperados se pobrinuo za najluđe fotografije s festivala- sa šarenim, fluorescentnim uzorcima kojima su posjetitelji ukrašavali tijela.
Preko 150.000 posjetitelja iz više od 140 zemalja svijeta u tri dana festivala uživalo je u glazbi nekih od najboljih svjetskih DJ-a kao što su Swedish House Mafia, Above & Beyond, Afrojack, Armin van Buuren, Carl Cox, David Guetta i brojni drugi.
Kao dio Heinekenove globalne kampanje Live Your Music, ULTRA Europe iz godine u godinu okuplja najjača imena svjetske glazbene scene i događaj je za koji se uvijek traži karta više. A da pivo i zabava odlično idu zajedno uvjerili su se i dobitnici ulaznica za festival putem Heinekenovog nagradnog natječaja, koji su uz ulaznice nagrađeni i druženjem u backstageu s poznatim hrvatsko- slovenskim DJ duom Vanillaz.
Ovogodišnju ULTRU nisu propustili ni Petar Grašo, Domenica Žuvela, Hana Huljić i poznati slovenski chef Tomaž Kavčić koji su se dugo u noć zabavljali u Heinekenovom VIP-u.