Na tribine o otpadu najčešće dolaze oni koji su o ovoj temi već senzibilizirani - koji razvrstavaju svoj otpad, sudjeluju u akcijama čišćenja okoliša, interesiraju se za promjene u sustavu gospodarenja otpadom. Tako je bilo i na tribini koja se proši tjedan održala u Centru za kulturu Bol, a na kojoj su se sudionici mogli upoznati s novostima u funkcioniranju ovog sustava na području općine Bol, a posebno s novim načinima izračuna cijene odvoza otpada.
Očekivano, najviše nezadovoljstva izazvala je podjela korisnika na korisnike koji su kućanstva i korisnike koji nisu kućanstva, a u potonje su svrstani jednako i frizeri i arhitekti i mali apartmani i veliki hoteli. Odnosno, svi oni koji svoje kuće ne koriste isključivo za stanovanje, već u njima obavljaju i određene djelatnosti, bez obzira na to koliko te djelatnosti proizvode ili ne proizvode otpada. Knjigovodstveni servis ili marketinška agencija, primjerice, gotovo uopće ne proizvode otpad, a može se čak argumentirati da proizvode sirovinu (papir). No, to ih ne izuzima iz naplate bitno više cijene odvoza otpada u odnosu na one korisnike koji kuće koriste samo za stanovanje.
Sreća u nesreći, odnosno rupa u zakonu o gospodarenju otpadom jest ta što sam sustav još uvijek nema mehanizam za detektiranje svih korisnika koji spadaju u tzv. ne-kućanstva. Jer, primjerice, turističke zajednice ne smiju koncesionaru zaduženom za odvoz otpada dostaviti podatke o privatnim iznajmljivačima na svom području, zbog zaštite osobnih podataka. Zbog toga, a i brojnih drugih nelogičnosti unutar samog sustava gospodarenja otpadom, ni na području općine Bol ne primjenjuje se novi cjenik, usklađen sa zakonom.
Jednom kada se počne primjenjivati, nezadovoljstvo će dodatno izazvati i činjenica kako je on sasvim demotivirajući za korisnike koji su svjesni važnosti odvajanja otpada - takvih je primjera bilo mnogo na tribini, gdje su sudionici rado razmjenjivali svoja iskustva. Pojedini sudionici tako za male prikupljene količine miješanog komunalnog otpada plaćaju punu cijenu odvoza što ih demotivira u savjesnom odvajanju otpada, dok drugi korisnici problem imaju sa susjedima i turistima koji svoj otpad odlažu u njihovu kantu koja je često prazna upravo jer - pažljivo odvaja otpad.
Brojni su primjeri i mikrosituacije u općini Bol još jednom ukazali na nelogičnosti novog sustava gospodarenja otpadom, a pravi problemi tek očekuju mještane ove općine, po primjeni novog cjenika odvoza otpada.