- Dragi korisnici, ovim putem vas obavještavamo kako imamo trenutnih tehničkih poteškoća i ubrzano radimo na njihovom otklanjanju. Stoga vas molim za strpljenje i razumijevanje.
Napisao je to danas na svom Facebook postu ovaj teleoperater vezano za probleme s internetom.
Dok oni ljubazno mole strpljenja, istovremeno navode kako će navedene poteškoće biti riješene u najkraćem mogućem vremenu. Po komentarima korisnika, to se ne čini tako. Izgleda da nekima internet 'šteka' već par dana. Užarila se atmosfera među komentarima.
- "To "trenutno" traje već 5 sati. Udostojite se barem javiti korisnicima!"
- "Trenutnih? Ovo traje od 14 sati... ljudi moraju raditi i internet je neophodan.. trenutni problemi se rijesavaju u maksimalno pola sata, ako i toliko, a ne u 5 sati.. katastrofa"
- "Meni je upravo istekao ugovor. Ovo je samo jos jedan razlog za prekinuti ugovor do kraja!!""Dali netko u Tele2 telekomu ima muda da jasno kaže da ovo nije privremen kvar i da se radi o težem tehničkom kvaru? I da konkretno iznese procjenu do kada će ovo trajati. Jer da se radi o manjoj poteškoći nebi trajalo cijelo poslijepodne. I ne želim da komentirate kako kolege "aktivno" rade na otklanjanju poteškoća. Koga briga dali rade "aktivno" ili pasivno. Zanima me do KADA!?!?"
Ipak, ne gledaju svi crno na to. "Šta ste napali jadne ljude, nećemo umrijeti par sati bez interneta...komunicirajte dotad s najbližima".
Iz Tele2 su poručili da se za umanjenje računa, uz obostrani preslik osobne iskaznice, može prigovoriti na mail prigovori_web_hr@tele2.com. A kad će kvar biti otklonjen - ne znaju.