Korisnici A1 Homebox usluge dobili su obavijest o povećanju cijene usluge za 20 kuna. Opravdavaju to poboljšanjem usluge, stabilnijim internetom i "sve većom količinom interneta" (ma što to značilo). Sva navedena poboljšanja, kažu iz A1, zahtijevaju povećanje ulaganja, a zbog situacije na tržištu i poskupljenja energenata, dodatno se povećavaju troškovi poslovanja te je povećanje cijena, nažalost, u ovom slučaju bilo neizbježno. U poruci stoji kako korisnik ima pravo na raskid ugovora bez naknade do 30.06.2022. godine. A isti će te odgovor dobiti i od njihove službe za korisnike na besplatnom telefonu.
Oglasio se i Telemach
Od početka srpnja Telemach diže cijene mobilnih pretplatničkih paketa koje su bile dostupne za aktivaciju od ožujka 2021. godine.
"Od 2020. do 2022. nismo mijenjali cijene usprkos tržišnim poremećajima uzrokovanim pandemijom i zatvaranjem gospodarstva. Sada, od 1. srpnja 2022., naši najprodavaniji mobilni paketi obogaćuju ponudu novim uslugama, te povećavaju iznos mjesečnih naknada u rasponu 3-8 kn (PDV uključen). Svi ostali mobilni paketi, kao i paketi mobilnog interneta, također povećavaju iznos naknada u istom rasponu. Prosječna stopa povećanja naknada tako je 3,95%, značajno ispod stope inflacije, čime nastavljamo omogućavati sadržajno i cjenovno najizdašniju ponudu na tržištu", navode u Telemachu.
HAKOM na svojim stranicama navodi pak da su od 1. siječnja 2020. operatori obvezni omogućiti raskid pretplatničkog ugovora na isti način na koji omogućavaju sklapanje ugovora (npr. elektroničkim putem, putem telefona…) i to bez uvjetovanja načina raskida ugovora načinom sklapanja istog (npr. ako operator korisnicima omogućava sklapanje ugovora putem telefona, onda mora omogućiti raskid ugovora putem telefona i korisniku koji je ugovor sklopio u poslovnici operatora). Ujedno operator mora u općim uvjetima poslovanja navesti sve načine na koje korisnik može raskinuti ugovor te dokumentaciju (podatke) koja je potrebna za identifikaciju korisnika.
Uskoro poskupljuje i HT-u?
Kako DalmacijaDanas saznaje, i Hrvatski telekom se sprema objaviti povećanje cijena svojih usluga. Za koliko, još nije poznato. Time se zatvara krug besmislenosti raskidanja ugovora s teleoperaterima.
Prelazak s jednog na drugi ima smisla samo, ukoliko vam je drugi uopće dostupan, ako niste zadovoljni s kvalitetom usluge jer razlike u cijenama su toliko male da se ne isplati prolazit tu kalvariju.