Dok su jedni čekali u virtualnom redu, drugi su gubili živce ispred neke od trgovina partnera sustava za prodaju ulaznica Entrio. Premda bi do neki dan ova rečenica zvučala kao neki SF, svi znaju da je riječ o kupovini ulaznica za veliki koncert Marka Perkovića Thompsona.
U dva vala prodaje, prodano je preko 400 tisuća ulaznica, pravi posao tek dolazi. Organizatora čeka događaj bez presedana, ovoliko publike na koncertu nikada nije viđeno do sada, barem ne u Hrvatskoj. A dok se organizator priprema za srpanj, ekipa koja je radila na prodaji ulaznica može nakratko odahnuti.
Evo njihovog priopćenja. Za ovakav projekt se radilo 24 sata u komadu. “Radi se o jednoj od najkompleksnijih prodaja ulaznica za jedan koncert na svijetu, čime su Thompson i njegov organizacijski tim ne samo srušili svjetski rekord, nego ovim uspjehom postavili Hrvatsku na svjetsku mapu koncertne i event industrije te otvorili vrata za još više velikih događanja u Hrvatskoj.
Daleko najviše je mladih
Sretni smo što imamo priliku biti dio ove povijesne priče i što smo pomogli organizatorima u rekordnom roku rasprodati koncert s najviše prodanih ulaznica na svijetu.”, izjavio je Berislav Marszalek, direktor i osnivač Entrija. A sada malo statistike. Vrijedna ekipa je prikupila detalje o prodanim ulaznicama, pa je sada poznato tko je najviše kupovao i od kuda.
Zanimljiva je činjenica da je čak trećina publike mlađa od 28 godina, a pola cjelokupne publike mlađa je od 32 godine. Najviše posjetitelja rodilo se 1997. godine (4,42%), a slijede 1998. (4,39%), 1996. (4,37%), 1999. (4,18%) i 1995. (4,09%), piše Zagrebinfo.
Thompsonovi fanovi dolaze iz čak 45 zemalja svijeta i preko 5.000 različitih gradova.
85% svih posjetitelja dolazi iz Hrvatske, a slijede Njemačka s 5,3%, Austrija s 4,3%, BiH s 2,4%, Švicarska s 1% te Slovenija s 1%.
Neki kupili ulaznice u dalekoj Kini
Nevjerojatna je činjenica da su se ulaznice kupovale i iz Rusije, Argentine, SAD-a, Kine, Kanade, Australije, Islanda, Obale Bjelokosti, Kostarike i brojnih drugih zemalja. Iz Hrvatske, najviše ljudi dolazi iz Zagreba i okolice (33%), Zadra (2,9%), Splita (2,5%), Rijeke (2,3%) i Osijeka (1,35%).
Gradovi van Hrvatske s najvećim brojem kupaca su Munchen, Beč, Mostar, Graz, Široki brijeg i Stuttgart. Sve ove brojke nam daju do znanja da nas 5. srpnja čeka spektakl koji će bit predmet nebrojenih milenijskih fotografija. Čini se da stižu i Hrvati i stranci, a neki će za ovaj koncert potegnuti s drugog kraja svijeta.