Mikayla Nogueira je američka influencerica koja samo na TikToku ima preko 16 milijuna pratitelja.
Prenapučenom tržištu brendova koje su osnovale poznate osobe ovoga mjeseca će se pridružiti Point of View američke influencerice Mikayle Nogueire. Kako je sama priznala, na svom brendu s proizvodima za pripremu lica pred šminkanje je radila zadnje dvije godine, a njezinih 16,3 milijuna pratitelja jedva čeka 26. ožujka da linija bude lansirana.
Rođena u obitelji portugalskog porijekla, Nogueira je, kao i svi danas popularni TikTokeri, započela karijeru tijekom pandemije Covida-19 u ožujku 2020. godine. Njezin kanal isprva je koristila njezina majka učiteljica kao način da bude u doticaju sa svojim učenicima u vrijeme zatvorenih škola, piše Dnevnik.hr.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Ljubav prema šminkanju započela je kada je od majčine prijateljice prijateljice kupovala Avon, a kako bi zaradila dodatan novac tijekom studiranja, radila je u dućanu Ulta Beauty, koji se može usporediti s Müllerom u Hrvatskoj.
Video u sklopu "Catfish Challengea", u kojoj osobe promijene izgled samo sa šminkom, velikom brzinom joj donio nebrojeno mnogo pratitelja. U samo godinu dana broj pratitelja dosegnuo je gotovo 12 milijuna, a toliku brojku nisu mogli zaobići ni različite kompanije koje bi joj poslale materijale za reklamu. Sve što bi ona recenzirala, rasprodalo bi se u brzom roku, piše Dnevnik.hr.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Reklamiranje različitih kompanija često su joj donosile probleme. Zbog reklame za maskaru "L'oreal Telescopic Lift" se morala povući na mjesec dana s društvenih mreža jer je prilikom reklamiranja stavila vidljive umjetne trepavice. Ovaj slučaj izazvao je veliki interes za tu maskaru, no počeo je postavljati pitanja autentičnosti TikTok influencera.
Istodobno, mnogi korisnici TikToka često su upućivali na njezinu (ne)konzistentnost u recenziranju proizvoda i brendova. Dok bi neke brendove kritizirala zbog najmanjih stvari, drugim kompanijama bi oprostila istu stvar, što je mnoge navelo na razmišljanje kako su određeni brendovi kupili njezino dobro mišljenje.