Od ukupno 318.000 kuna prijavljenih rashoda za predizbornu kampanju Zorana Đogaša kao kandidata za gradonačelnika u periodu od 13.05. do 17.06.2022. 285.000 kuna otišlo je tvrtkama sa zagrebačkom adresom. Prvenstveno Mediavalu, njegovoj marketinškoj agenciji i izdavačkoj kući Hanza Media, a uslugu je obavio portal Slobodne Dalmacije. Jedini značajniji "splitski" rashod je za oglašavanje na Radio Dalmaciji i to 30.000 kuna. Što se tiče donacija Đogaš je u istom periodu dobio 62.000 kuna. I to 30.000 kuna od gradskog koncesionara za održavanje cesta i 30.000 kuna od građevinske tvrtke Spegra i Spegra inženjering. Od pojedinaca naveden je samo glavni tajnik HDZ-a Krunoslav Katičić sa 2.000 kuna.
Ante Franić nije prijavio ni jednu donaciju. Ukupno je potrošio 33.000 kuna. Najviše je išlo Radio Dalmaciji 12.000 kuna, a nešto manje od 19.000 kuna raznim portalima preko splitske marketinške agencije Obrigado.
Željko Kerum također nije prijavio ni jednu donaciju, a troškovi su mu, prema predanim obrascima Gradskom izbornom povjerenstvu - 0 (nula) kuna. Za tih nula kuna nije tražio popust kod oglašivača.
I kartica Josipa Markotića s podacima o dobivenim donacijama je prazna kao i ona s troškovima i popustima kod oglašivača.
Davor Matijević je za navedeni period bez donatora. Troškovi su nešto viši od 22.000 kuna, a od toga dao je najviše na oglašavanje splitskoj marketinškoj agenciji Oglas na kvadrat d.o.o 12.000 kuna i 5.500 kuna za Nadalina čokoladice.
Poduža lista donatora
Ivica Puljak ima poduži spisak donatora. Od njih 45 samo su dvije tvrtke i to splitska Vertron (5.000), specijalizirana za klimatizaciju i zagrebački Insako (1.000 kuna) koji se bavi distribucijom robe široke potrošnje poznatog influencera Saše Cvetojevića. Ostalo su pojedinci, a među njima po donaciji su najjači igrači Nenad Boljat sa 15.000 kuna, a Viktor Marohnić i Roko Roić su dali po 10.000 kuna. Supruga i saborska zastupnica Marijana Puljak donirala mu je 100 kuna. Sve skupa 75.300. Puljak je za period od 29.04.2022. do 17.06.2022. prijavio 293.000 kuna troška. Najviše je išlo agenciji za istraživanje tržišta Ipsos 95.000 kuna, za oglašavanje tvrtki Oglas na kvadrat 35.000 kuna i zagrebačkoj oglašivačkoj agenciji Go2Digital. Kod nekih izdavača uspio je u pojedinim slučajevima oglašavanja spustiti cijenu i za 75 posto.
Kristina Vidan nije prijavila donatore od 31.05. do 18.06.2022., a uglavnom su joj se svi troškovi od 15.000 kuna sveli na oglašavanje na Dalmatinskom portalu. I tu je dobila nešto popusta.
Tamara Visković također Gradskoj izbornoj komisiji nije prijavila donatore. A od 26.05. do 18.06.2022. potrošila je samo 2.100 kuna.
Aris Zlodre je isto bez donatora i bez troškova od 09.06. do 18.06.202., odnosno predao je neispunjene kartice kao Željko Kerum i Josip Markotić.