Tijekom prosinca Tommy nastavlja s realizacijom razvojnih planova širenja prodajne mreže u Hrvatskoj, kao i s aktivnostima usmjerenim na adaptaciju postojećih prodajnih mjesta, s ciljem osiguravanja kvalitetnijeg doživljaja kupovine i poboljšane usluge.
U četvrtak, 19. prosinca 2024., otvoreno je novo prodajno mjesto – maximarket u Tkonu na otoku Pašmanu (Pašmanska cesta 1, Tkon), čime je dodatno osnažena lokalna prisutnost Tommyja na zadarskom području, gdje je Tommy tržišni lider.
Maximarket je suvremeno i funkcionalno opremljen, u skladu sa standardima uređenja Tommyjevih prodajnih mjesta, pri čemu je korištena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje. Istaknuti dio ukupne ponude čine gastro odjel i pekarnica s dnevno svježom ponudom.
U supermarketu je moderniziran i ubrzan proces prihvata ambalaže postavljanjem sustava za prihvat novije generacije te su instalirane samoposlužne blagajne. Korisna površina supermarketa iznosi 800 četvornih metara.
Intenzivnije aktivnosti Tommyja na hrvatskim otocima od iznimnog su značaja ne samo za tvrtku, već i za stanovnike otoka te lokalne zajednice. S obzirom na otočke specifičnosti, ulaganja na tim područjima imaju važan gospodarski i društveni značaj.
U subotu, 21. prosinca 2024., otvoren je i hipermarket Tommy u Brnazama (Brnaze 180 A, Sinj), nakon obavljenog renoviranja i prilagodbe prodajnog prostora u skladu sa suvremenim prodajnim standardima, na ukupnoj korisnoj površini od 1.200 četvornih metara.
Tommyjeva ponuda, posebno u formatu hipermarketa, prepoznatljiva je po širokom asortimanu prehrambenih i neprehrambenih proizvoda. Posebna pozornost u ovoj poslovnici usmjerena je na odjele mesnice, ribarnice, gastronomije, voća i povrća, delikatese i pekarstva s dnevno svježom ponudom, u kojoj su pretežito zastupljeni hrvatski proizvodi i proizvođači.
I u ovom hipermarketu instalirane su samoposlužne blagajne, moderniziran je i ubrzan proces prihvata ambalaže postavljanjem sustava za prihvat najnovije generacije, a kupcima je na raspolaganju veći broj parkirnih mjesta.
U cijeloj prodajnoj mreži Tommyja, a posebno u novootvorenim i renoviranim prodavaonicama, nudi se niz dodatnih usluga i pogodnosti za kupce, uključujući posebno atraktivne promocije povodom otvaranja.
Realizacijom novih projekata Tommy, kao tržišni lider u dalmatinskoj maloprodaji, pokazuje usmjerenost prema dodatnom osnaživanju svoje tržišne pozicije u hrvatskoj maloprodaji.