Tommy i u ovoj godini nastavlja s realizacijom razvojnih planova širenja prodajne mreže u Hrvatskoj.
Kontinuiranim investicijama u rast i razvoj poslovanja, otvaramo nova prodajna mjesta, te na taj način naše poslovnice postaju još dostupnije kupcima na cjelokupnom tržištu.
18. svibnja 2023. godine otvorili smo novo prodajno mjesto - hipermarket u Sopnici/Sesvete u okviru „Park & Shop“ Sesvete. Otvaranjem ove poslovnice, osnažuje se lokalna prisutnost Tommyja i na kontinentalnom dijelu Hrvatske, posebno na širem području grada Zagreba.
Hipermarket je suvremeno opremljen, kako bi kupcima osigurali kvalitetan doživljaj kupovine i primjerenu uslugu, s novim funkcionalnostima prodajnog prostora, a koji promoviraju novi koncept uređenja Tommy prodajnih mjesta.
Za cjelokupan projekt hipermarketa, od projektiranja i dizajna do vizualnog označavanja i ostalih aktivnosti, bio je zadužen interni Tommy tim, pri čemu je korištena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje.
Površina korisnog prostora hipermarketa je preko 1.700 metara četvornih, uz dostupnost većeg broja parkirnih mjesta u sklopu parkinga trgovačkog centra.
Ponuda Tommyja, posebno u formatu hipermarketa je prepoznatljivo dobra i karakterizira je široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda. Posebna pozornost je usmjerena na odjele mesnice, gastronomije, voća i povrća, delikatese i pekarstva sa dnevno svježom ponudom, u kojoj su pretežito zastupljeni hrvatski proizvodi i proizvođači.
S ciljem osiguranja bolje funkcionalnosti prodajnog prostora, u hipermarketu su instalirane i samoposlužne blagajne, moderniziran je i ubrzan proces prihvata ambalaže jer je postavljen sustav za prihvat najnovije generacije.
I u ovoj novoj poslovnici, kao i u cijeloj prodajnoj mreži Tommy-ja nudi se niz dodatnih usluga i pogodnosti za kupce, a posebno atraktivne pogodnosti i promocije pripremljene su povodom samog otvaranja (nagradni kuponi, degustacije, gastro promocija chefa Fabrizija Vežnavera...).
Realizacijom novih projekata Tommy pokazuje usmjerenost prema dodatnom osnaživanju tržišne pozicije u hrvatskoj maloprodaji.