Manifestacija "Trag u beskraju" već šestu godinu zaredom odaje počast Oliveru Dragojeviću. Ove će se godine koncerti njemu u čast održati od 26. do 31. srpnja, a među izvođačima će biti Zorica Kondža, Petar Grašo, Dalmatino, Tomislav Bralić i Klapa Intrade, Guliano, te ovogodišnji pobjednik The Voice Hrvatska, Martin Kosovec.
"Trag u beskraju" započinje u petak, 26. srpnja, koncertom na trajektu "Oliver" na relaciji Split-Korčula. Na tom će koncertu nastupiti Ante Gelo, koji je i glazbeni producent koncerta, te Jure Brkljača i Dino Petrić. Večer će završiti pub kvizom "Dvi, tri riči" o Oliveru, koji će se održati u dvorištu osnovne škole u Veloj Luci.
No, s obzirom na današnje probleme s trajektom Oliver, postavlja se pitanje hoće li sve ići po planu sa sutrašnjim koncertom na trajektu s početkom u 18 sati. Jadroliniji smo poslali upit, a dogovorili su nam da sve ide po planu, te da se danas "radi o manjim tehničkim problemima".
U nedjelju, 29. srpnja, planiran je veliki koncert na pontonu na rivi u Veloj Luci, na kojem će nastupati Petar Grašo, Jelena Rozga, Zorica Kondža, Dalmatino, Guliano, Martin Kosovec, Tomislav Bralić i Klapa Intrade te drugi izvođači. Koncert će se uživo prenositi na HRT-u. O cilju ovog koncerta, Ante Gelo kaže: "Od samog početka 'Traga u beskraju' želja nam je da se jednom godišnje okupimo i prisjetimo nevjerojatnog glazbenika i prijatelja. Želimo čuvati to sjećanje iz godine u godinu, kroz glazbu i druženje svih nas koji smo imali privilegiju dijeliti s njim prekrasan život muziciranja, snimanja, sviranja i putovanja."
Trajekt Oliver - problemi od početka
Jadrolinija je ove godine kupila trajekt star 27 godina za 12 milijuna eura bez PDV-a i potrošila dodatnih 2,7 milijuna eura na remont. Brod je plovio u Grčkoj i zvao se Hermes, a Jadrolonija ga je nazvala Oliver, te plovi na liniji Split – Vela Luka – Ubli. Zaplovio je 20. svibnja ove godine nakon remonta u brodogradilištu Viktor Lenac.
Oliver je privukao pažnju javnosti jer je imenovan po glazbeniku Dragojeviću te plovi na vrlo opterećenoj liniji.
Jadrolinija je na proljeće sklopila dva ugovora za remont Olivera s Viktorom Lencom. Prvi ugovor, vrijedan 150 tisuća eura, bio je za hitne popravke, dok je drugi, vrijedan 2,55 milijuna eura, obuhvatio opsežnije radove. Najveći troškovi uključivali su popravak glavnog motora, garaže na palubi, ugostiteljstvo i elektro radove.
Brod je, prije nego što je zaplovio, prošao kroz nekoliko faza remonta. Prvi ugovor je sklopljen zbog hitnosti situacije, koja nije mogla biti predviđena, te nije bio predmet javnog natječaja. Drugi ugovor je prošao kroz standardni postupak nabave, pri čemu je Jadrolinija poslala pozive na sedam domaćih brodogradilišta, ali je samo Viktor Lenac dostavio ponudu.
Unatoč svim izazovima i dodatnim troškovima, Jadrolinija je uspjela osposobiti trajekt za plovidbu, te je Oliver napokon zaplovio 20. svibnja. Ovaj brod ima ključnu ulogu na liniji Split – Vela Luka – Ubli, koja je poznata po velikoj prometnoj opterećenosti. Javni interes za ovaj projekt bio je velik, ne samo zbog imena broda, već i zbog njegove važnosti za povezivanje otoka s kopnom.