Prošli tjedan se na sredini Splitskog kanala dogodio nesvakidašnji događaj. Naime, u petak (29. srpnja 2022.) oko 15 sati i 15 minuta iz splitske trajektne luke u smjeru Supetra krenuo je trajekt Jadrolinije Juraj Dalmatinac.
No, neobičan događaj zbio se tek 20-ak minuta kasnije. Trajekt se iz nepoznatog razlog na sredini Splitskog kanala počeo okretati i promijenio je smjer kretanja. Zapravo, na opće čuđenje putnika, Juraj Dalmatinac se počeo vraćati u splitsku luku.
Čovjeku je bila potrebna hitna medicinska pomoć
Pojedini putnici koji su se javili portalu Dalmacija Danas bili su šokirani jer nisu znali što se događa, a od Jadrolinije i posade nisu dobili nikakvu obavijest. Kasnije se uspostavilo da je povratak u Split bio i više nego opravdan jer je na trajektu jednom muškarcu pozlilo te mu je bila potrebna hitna medicinska pomoć. No, unatoč nespornom i hvalevrijednom potezu posade i kapetana, uznemirenost pojedinih putnika nastala je zbog nedostatka informacija od strane Jadrolinije.
Da budemo precizni, na razglasu Jadrolinije nije stigla obavijest o povratku trajekta u Split nakon samo 20 minuta plovidbe.
Jadrolinija: "Ispričavamo se putnicima zbog eventualnih neugodnosti"
Dalmacija Danas poslala je upit Jadroliniji i oni su se ispričali putnicima zbog tehničkih poteškoća.
"Zbog izvanredne situacije koja se dogodila na trajektu Juraj Dalmatinac kada je pozlilo putniku, isti se vratio u Split kako bi se unesrećenom pružila profesionalna i odgovarajuća pomoć. Obavijest o promjeni smjera trajekta je bila istog časa objavljena na web stranici Jadrolinije. Ispričavamo se putnicima zbog eventualnih neugodnosti", odgovorili su Dalmaciji Danas iz Jadrolinije.
"Nakon desetak minuta vožnje mu je pozlilo te sam prve najbliže osobe zamolila da obavijeste posadu"
Međutim, našem portalu javila se Sanja Novaković Nigoević, kćerka čovjeka kojemu je pozlilo. Ispričala nam je svoju stranu priče.
Njezinu reakciju prenosimo u cijelosti. Naime, ona u početku tvrdi da je njezinom ocu pozlilo desetak minuta nakon polaska s trajektnog pristaništa u Splitu.
"Nakon što ste u subotu objavili članak „Šok i uznemirujuće scene u blizini Splitskih vrata“ s potpuno neistinitim informacijama napisan prema priči putnika kojemu je to vjerojatno prvo putovanje trajektom u životu, a napisan na krajnje senzacionalistički način, molim Vas da objavite moju reakciju na isti.
Naime, u petak popodne putovala sam trajektom „Juraj Dalmatinac“ s ocem koji je otpušten iz bolnice nakon što mu je napravljen medicinski zahvat na srcu. Nakon desetak minuta vožnje mu je pozlilo te sam prve najbliže osobe zamolila da obavijeste posadu. Prvo što sam čula odmah nakon toga bile su riječi vođe palube gospodina Željka Pletikosića: „Ne brinite, doktori su na brodu“ i u trenu su se oko nas okupili članovi posade i svo medicinsko osoblje koje se zateklo na trajektu, njih pet-šest. Ne znam svima imena, ali im ovim putem od srca zahvaljujem", tvrdi u odgovoru portalu Dalmacija Danas Sanja Novaković Nigoević.
"Bila sam šokirana očevim stanjem"
Pohvalila je članove posade trajekta Jadrolinije. Kaže da su svi pokazali veličinu i svima im se želi duboko zahvaliti.
"Bila sam šokirana očevim stanjem pa mi je nemoguće opisati detalje ali sam čula da zovu 112, odjel s kojeg je otac otpušten, javljaju kapetanu... Tada se trajekt već počeo okretati što znači da kapetan gospodin Tomislav Carević ni trenutka nije dvojio što napraviti osim vratiti se u Split.
Na žalost, ne znam imena ostalih članova posade, svi su pokazali koliko su veliki te im uz duboko poštovanje svima zahvaljujem.
Nakon što mi je otac zadržan u bolnici vratila sam se na Brač istim trajektom, raspitivali su se kako je i tako svaki put sljedećih dana kad bi me vidjeli. Ovu reakciju pišem tek sada jer sam ovih dana razgovarala s najmanje petnaest putnika s trajekta i sigurna sam u svoje riječi. Znači, nikakve panike ni straha nije bilo, a sama sam vidjela da nitko nije pokušao izaći iz trajekta kad se vratio u Split.
A vi, umjesto da pohvalite članove posade, širite neistinite informacije umanjujući tako njihov nesebičan trud i brigu za nas otočane koji svakodnevno putujemo", napisala je Novaković Nigoević.
"Veliko hvala svima koji su nam pomogli, u ime mog oca i cijele obitelji"
U nastavku je rekla da na trajektu nije bilo panike ni kaosa.
"Usput, moram spomenuti i ovo. U utorak je moj otac po drugi put otpušten iz bolnice te sam vidjevši da je red automobila za trajekt velik, isti zaobišla, došla do rampe za ukrcaj i rekla posadi samo da smo iz bolnice. Odmah su nas pustili da uđemo u trajekt, u hladovinu. Zato, hvala i posadi trajekta "Hrvat".
Još jednom, veliko hvala svima koji su nam pomogli, u ime mog oca i cijele obitelji.
Usudit ću se zamoliti da ovaj put naslov bude: "Na trajektu nije bilo panike i kaosa, hvala posadi"", stoji u napisanoj reakciji Sanje Novaković Nigoević.
Potez kapetana je za svaku pohvalu i duboko poštovanje
Na samom kraju, možemo još jednom napomenuti da je Dalmacija Danas objavila ispriku Jadrolinije putnicima koji su bili uskraćeni informacija zbog tehničkog nedostatka (kvara) na spomenutom trajektu. Unatoč relevantnim i točnim izjavama naših čitatelja koji su se našli na trajektu, u niti jednom trenutku nije dovedeno u pitanje, ali ni humani postupak članova posade koji su se odlučili po hitnom postupku vratiti u Split jer je život jednog putnika bio ugrožen. Putnici su bili šokirani zbog nedostatka informacija, i to je Dalmacija Danas jasno istaknula u članku.
Vrijedi naglasiti da je (unatoč svemu) ovaj postupak i brza reakcija članova posade i kapetana hvale vrijedna. Taj potez je za svaku pohvalu i zaslužuju duboko poštovanje! Njihova humanost i ljudskost se u niti jednom trenutku ne umanjuje, niti se dovodi u pitanje...