Trogir je grad mostova, a onaj pješački, uskoro bi trebao biti dovršen i spreman za "promet". Nešto manje od pola godine od lokalnih izbora sve gradske teme lako postaju "zapaljive" pa ne čudi i da je spomenuti most postao tema prepucavanja vladajućih i oporbe. Na kritike oporbe o troškovima mosta reagirao je trogirski gradonačelnik Ante Bilić.
"Neki bi opet htjeli pod svaku cijenu Trogir dovesti na stranice crne kronike. Na njihovu žalost, a na radost svih građana Trogira, radimo sve ne samo po zakonu, nego i po najboljim praksama i mirni spavamo. Ambicije i kandidature su pozitivne, ali nikad se Trogir više neće vratiti ni ljudima ni načinima koje smo ostavili u ropotarnici," istaknuo je Bilić.
Gradonačelnik je pojasnio razliku u cijenama: "Prva ponuda za most bila je 800.000 eura, cijena koju smo na kraju platili je 1.036.009 eura. I jedno i drugo od starta smo transparentno komunicirali. To što je od inicijalne procjene (ne ponude) od 500.000 eura 2020. godine sve u građevini poskupilo dvostruko, na to ne možemo utjecati." Dodao je kako cijene propituju oni koji su grad zadužili za skoro 100 milijuna kuna te platili 3 milijuna kuna za most koji je propao za 10 godina.
Osvrnuo se i na tehničke detalje: "Na dva mjesta, govorimo o površini od 20 cm², prilikom transporta na maoni ogrebao se dekorativni premaz, a ne antikorozivna zaštita. To smo davno detektirali i sad kad je sve završeno može se pristupiti korekcijama što smo zakazali za sutra."
Bilić je naglasio da je projekt izveden prema pravilima struke: "Ovo je čist projekt napravljen po pravilima struke, moguće da smeta onima koji nisu naviknuli tako raditi. I baš zato jer smo poštivali procedure koje su nažalost spore, otvaranje mosta je kasnilo." Najavio je da bi, ako sve bude po planu, most trebao biti otvoren 5. prosinca.
"Most, obale, parkovi, kino... naš grad prolazi kroz takvu transformaciju. U 7 i pol godina nemamo mrlju u našem radu i tako će i ostati," zaključio je gradonačelnik.
Projektiranje mosta povjereno je arhitektonsko-urbanističkom uredu "Prostorne taktike", dok je izgradnju izvela tvrtka "Marana". Konstrukcija mosta teška je 65 tona, s najvećom širinom od 10,40 metara, visinom nešto preko 4 metra, rasponom od 25 metara i ukupnom dužinom od 30 metara.