U dubrovačkoj gradskoj upravi odlučili su se obračunati s taksistima. Smatraju da ih je u gradu na tisuće, a taj broj srezat će na tek 700. Taksisti poručuju da nisu oni jedini koji stvaraju gužve i da je ovo čista diskriminacija.
Dubrovnik je prvi grad u Hrvatskoj koji uvodi zonu posebnog prometnog režima. Cilj je smanjiti gužve oko povijesne jezgre, ali i uvesti reda. Testna faza kreće 1. rujna, a puna primjena 1. ožujka. Do samih zidina smjet će samo oni s dozvolom, piše Dnevnik.hr.
"Trenutno imamo 9000 taksi vozila, a cilj je da ih od 1. ožujka bude 700", rekao je Mato Franković, gradonačelnik Dubrovnika. Taksistima ova odluka nije najbolje sjela. Tvrde da nisu jedini krivci za svakodnevne gužve.
"Odluka kao takva može doprinijeti smanjenju prometnih gužvi. Kao što vidite po cestama, svako drugo vozilo je taksi vozilo, međutim nisu samo taksi vozila ta koja stvaraju gužvu na području grada", rekao je Božo Miletić, autotaksi prijevoznik.
"Nema 9000 sigurno, nema ni 3000, ali dobro, ajde. Dođite lijepo subotom i nedjeljom pa da vidite. Kad je nama najjači posao, gužvi nema! Gužve stvaraju rent-a-carovi daruvarskih tablica - koje mi popularno zovemo Daruvarci. On ide oko grada, tamo mu piše resident only, parkinga mu nema, ali on izbaci telefon, pa malo selfie, slika malo Minčetu i tako", ispričao je vozač Ubera Nikša Vezilić.
A tko će biti među 700 izabranih taksista koji će moći neometano prometovati oko povijesne jezgre, znat će se za nekoliko mjeseci. Natječaj će biti raspisan do kraja godine, a oni koji zadovolje uvjete, dobit će takozvanu smeđu iskaznicu koja će biti vezana uz jedno vozilo, jednu registarsku oznaku i neće biti prenosiva.