Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije je u suradnji s tvrtkama "Jasno&Glasno" i "Klikeri" organizirala konferenciju "Društvene mreže u turizmu", namijenjenu menadžerima hotelskih kuća, obiteljskim hotelima, hostelima i turističkim agencijama. Cilj konferencije je osvijestiti važnost društvenih mreža u promociji turističkih proizvoda, prvenstveno turističkog smještaja.
Ana Penović iz tvrtke "Jasno & Glasno" govorila je o novim mogućnostima Facebooka u turizmu, ali i naglasila najčešće pogreške pri korištenju ove društvene mreže.
- Ljudi često Facebook smatraju svojim osobnim prostorom ili misle da je to prostor za promociju i prodaju. Jako malo se trude uspostaviti dobru komunikaciju s gostima, čemu Facebook i služi. - rekla je Penović naglašavajući kako i dosta hrvatskih tvrtki koristi društvene mreže na krivi način, ne iskorištavajući sve njihove prednosti.
- Danas se ne može bez društvenih mreža, jer gosti su tamo, pa morate i vi biti. Morate na najbolji mogući način predstaviti destinaciju ili turistički smještaj kako bi inspirirali potencijalne goste, da tu provedu svoj odmor, a osim toga, prisutnošću na društvenim mrežama dajete mogućnost gostima da vas dalje promoviraju. - naglasila je Penović još jednu prednost korištenja društvenih mreža.
Predstavnik tvrtke "Klikeri" Tomislav Zović je objasnio kako se uz pomoć Instagrama može povećati prodaja, a govorio je i o LinkedInu i njegovoj važnosti pri ostvarivanju poslovnih kontakata.
Direktor turističke zajednice Splitsko - dalmatinske županije, Joško Stella, naglasio je kako je korist društvenih mreža u turizmu velika, ali Turistička zajednica se ne oslanja samo na njih.
- Mi imamo kompletni marketing koji uključuje, ne samo društvene mreže i internet marketing, već i sajmove, blogove, studijska putovanja. Uz to kreiramo nove proizvode kako bi imali
što kvalitetniju i bolju turističku sezone, uz produženje predsezone i postsez
one. - kaže Stella.
Kazao je i kako od sljedeće sezone očekuju novo obaranje rekorda, ukoliko ne dođe do geopolitičkih promjena.