Grad Supetar je zahvaljujući implementaciji Strategije razvoja Grada Supetra i Operativnom planu razvoja pametnog Grada 2019.-2023. a s ciljem povećanja transparentnosti, modernizacije sustava, pojednostavljenja i ubrzanja komunikacije građana i gradske uprave uspostavio platformu e-Usluge Grada Supetra.
Veliki je to korak prema digitalizaciji procesa unutar gradske uprave i pojednostavljenju komunikacije prema građanima bez potrebe fizičkog dolaska u upravu gdje građani mogu biti upoznati sa svakim korakom rješavanja njihovog predmeta online te dobivanje svih potrebnih informacija na vrijeme.
- Ova platforma E-usluge Grada Supetra prvenstveno je namijenjene građanima kako bi im se pružila mogućnost online dostave zahtjeva i zaprimanja rješenja u postupcima pred gradskom upravom.
No, ujedno je povećana interna učinkovitost rada uprave Grada Supetra unapređenjem internih poslovnih procesa i baza podataka, implementirana su digitalna rješenja potrebna za učinkovitu internu komunikaciju i potporu e-Uslugama za građane te provedene edukacije službenika - doznajemo.
E-Usluge Grada Supetra postižu transakcijsku razinu (razina 4) u kojoj uprava u digitalnom obliku odgovara na autentificirane zahtjeve korisnika. Primjeri ostvarene transakcijske razine 4 u Hrvatskoj su malobrojni, do sada su tu razinu postigli samo sustav e-Građani te neki veliki gradovi poput Zagreba i Rijeke, ali tek za manji dio usluga.
- Upravo sa željom da budemo dostupni svojim građanima, povećamo transparentnost te imajući u obzir sve specifičnosti vremena s kojim s suočavamo željeli smo biti jedan od prvih otočnih gradova koji su usvojili Smart City strategiju te započeli razvijati i primjenjivati koncepte i tehnologije vezane za pametne gradove ali u malim otočnim sredinama - kazali su iz Grada Supetra.
Projekt je sufinanciran iz sredstava Fonda zaštite okoliša i energetske učinkovitosti a ukupna vrijednost projekta iznosi 243 tisuće kuna.
Platforma će biti dostupna do kraja tjedna sa svim detaljnim uputama i informacijama.