"Kako bismo našim korisnicima i u budućnosti osiguravali najnaprednije mobilne usluge, moderniziramo našu mobilnu mrežu i stvaramo preduvjete za uvođenje novih usluga temeljenih na 5G standardima", objavili su iz Telemach Hrvatska na službenoj Facebook stranici.
https://www.facebook.com/107331939315579/posts/pfbid02fWGPDQQSFvkevEZoYtPCKzw2VmTKZTUUS46EAYA5TmRQkSufRoW7BB7NevzPES1Tl/
Informacije za korisnike
U tijeku su radovi na modernizaciji naše mreže u sklopu kojih trenutno prebacujemo cijelu bazu mobilnih korisnika na novi sustav.
Naravno. Sve su naše aktivnosti oko modernizacije mreže usmjerene na naše korisnike i njihovo što bolje iskustvo. Modernizacija naše mreže u ovom slučaju podrazumijeva seljenje cjelokupne korisničke baze na novi sustav. To znači da će Telemach u budućnosti moći kreirati još naprednije usluge za svoje korisnike.3. Mogu li očekivati poteškoće u korištenju usluga?
Neki će korisnici možda osjetiti kratkotrajne poteškoće u korištenju Telemachovih usluga, no s obzirom na višemjesečne pripreme za ovaj zahvat, zaista ih možemo svesti na minimum. Ako ćete imati poteškoća s dolaznim pozivima i porukama, istog trena ugasite i ponovno upalite svoj mobilni uređaj. Isto vrijedi i za pokućni Internet pa tako u slučaju poteškoća samo ugasite i ponovno upalite router.4. Više od dvije godine govorite o unaprjeđenju mreže. Zašto to toliko traje, na čemu konkretno sada radite i kada ćete s time završiti?
Modernizacija naše mreže stalan je proces koji prati neprestani razvoj telekomunikacijskih tehnologija, sa ciljem daljnjeg unaprjeđenja korisničkog iskustva te stvaranja preduvjeta za uvođenje novih, naprednijih usluga.5. Zašto dosađujete najavom radova – ne možete li to obaviti u tišini, bez da time opterećujete svoje korisnike?
Važna nam je otvorena i iskrena komunikacija s našim korisnicima, posebno jer su radovi na unaprjeđenju mreže temelj za još bolje iskustvo naših korisnika. Također smo svjesni da se tijekom radova na mreži mogu dogoditi kratkotrajne poteškoće u korištenju usluga i smatramo da korisnici moraju biti pravovremeno o tome obaviješteni. Uz takvu komunikaciju, vjerujemo da ćemo imati i bolju podršku i razumijevanje naših korisnika za to što radimo.
6. U kojem bi razdoblju moglo doći do smetnji?
Radovi su planirani tijekom noći sa subote 22. travnja na nedjelju 23. travnja, s početkom u 1 sat ujutro, kada je i manje opterećenje mreže. U tom razdoblju moguće su kratkotrajne poteškoće kod nekih korisnika. No, u slučaju poteškoća na mobilnom uređaju ili tijekom korištenja pokućnog interneta, savjetujemo da istog trena ugasite i ponovno upalite uređaj, nakon čega biste nesmetano trebali nastaviti s korištenjem usluge.
7. Koje bi usluge mogle biti ograničene?
Od subote 22. travnja u 17 sati do nedjelje, 22. travnja u 7 sati, svi zahtjevi za aktivacijom novih usluga biti obrađeni s odgodom te će biti provedeni od ponedjeljka 24. travnja. U istom razdoblju, neće biti dostupna mogućnost kupovine bona putem stranice telemach.hr, aplikacije Telemach i Telemach korisničkog portala.
8. Što trebam napraviti u slučaju da ne mogu koristiti usluge?
Ako ćete poteškoća s dolaznim pozivima ili porukama, bez odgode ugasite i ponovno upalite svoj mobilni uređaj. Isto vrijedi i za pokućni Internet pa tako u slučaju poteškoća ugasite i ponovno upalite router.
9. Što ako ne budem mogao nadoplatiti bon?
Tijekom radova nadoplata računa bonom bit će moguća utipkavanjem *131*, koda s bona i znaka za ljestve #. Iako kupovina bona na stranici telemach.hr, u aplikaciji Telemach i Telemach korisničkom portalu neće biti moguća tijekom trajanja radova, bon možete kupiti na svim prodajnim mjestima koja prodaju fizičke bonove (npr kiosci, bankomati, i slično).
10. Hoće li eventualne smetnje imati i fiksne i mobilne linije?
Radovi će utjecati samo na mobilne korisnike.
11. Hoću li moći gledati sve programe putem EON TV-a?
Neovisno o radovima, EON TV usluga bit će dostupna bez ikakvih ograničenja. U slučaju da gleda se EON TV preko kućnog routera i da dodje do neke poteškoće, potrebno je ugasiti i ponovno upaliti router.
12. Hoće li eventualne smetnje osjetiti samo korisnici u Hrvatskoj ili u inozemstvu?
Radovi će utjecati na sve Telemach korisnike mobilnih usluga, neovisno o njihovoj lokaciji – u Hrvatskoj ili inozemstvu (u roamingu).
13. Hoću li imati Internet i po kojoj brzini?
Radovi nemaju utjecaja na brzinu interneta. U slučaju poteškoća sa korištenjem interneta, savjetujemo da bez odgoda ugasite i ponovno upalite mobilni uređaj.