Posljednjih šest godina intenzivno su radili na jačanju i brenda i retaila.
Kako su i najavili početkom godine, domaći brend bezalkoholnih pića Pipi snažno je iskoračio na međunarodna tržišta. Nakon što su odškrinuli vrata SAD-a, Australije, Kine i Singapura te zauzeli još snažniju poziciju u regiji, njihovi proizvodi našli su se i u austrijskom SPAR-u, jednom od najvećih trgovačkih lanaca u Europi gdje su pozicionirani kao samostalan brend, piše Poslovni dnevnik.
Direktor Uprave Pipi Bevarages Luka Diel-Zadro istaknuo je da je to velika stvar ne samo za tvrtku, već i za reputaciju hrvatskih proizvoda na međunarodnom tržištu, a austrijsko tržište nije jedina novost u poslovanju jer već potpisanim ugovorom s distributerom Pipi u 2023. izlazi i na tržišta Njemačke i Švicarske.
“Posljednjih šest godina intenzivno smo radili na jačanju i brenda i retaila i ovo je rezultat za koji smo bili sigurni da će doći. Ostajemo jednako ambiciozni prema inozemnim tržištima i intenzivno radimo na otvaranju novih”, izjavio je Diel-Zadro.