Gradski vijećnici stranke Pametno, Marijana Puljak i Sani Mardešić izišli su danas pred novinare kako bi predstavili prijedlog o povećanju prihoda Prometa na način da se cijena karte snizi s 11 na 5 kuna.
Ovaj prijedlog vijećnici Pametnog su iznijeli i na sjednici Gradskog vijeća.
- Ponovili smo prijedlog kojeg smo nekidan predstavili i na Gradskom vijeću, a to je prijedlog kako da povećamo prihode gradske tvrtke Promet. Znamo da su u velikim problemima i svako malo dolaze u Gradsko vijeće s novim zahtjevima za financijsku pomoć. Mi smo na brzinu izradili prijedlog kako bi oni promjenom u poslovanju sami mogli doći do povećanja prihoda- kazala je Puljak i dodala da predlažu smanjenje cijene s 11 na 5 kuna koja bi vrijedila 25 minuta.
- Gledajući kakav je to efekt proizvelo u Zagrebu, mislimo da bi došlo do značajnog povećanja prodaje karata, a time i do povećanja prihoda s kojima bi se moglo ići u nabavku novih autobusa- pojasnila je Puljak.
Čelnica stranke Pametno kazala je i da se samo u zoni 1 mjesečno proda oko 180.000 karata, što ostvaruje prihod od 2 milijuna kuna. Ukoliko bi se cijena smanjila, prihod bi značajno porastao.
- Ako bi ove postotke iz Zagreba vezano uz povećanje broja putnika primijenili na Split, a uz cijenu karata koje mi predlažemo za Split dobili bi čak i veće povećanje prihoda nego u Zagrebu, izračunali smo da bi to bilo Milijun i osamsto tisuća kuna mjesečno više, a 22 milijuna kuna više na godišnjoj razini- kazao je Mardešić.
Zbog manje cijene karte, kaže Mardešić, izbjegli bi i velike gužve u gradu jer bi ljudi manje koristili svoje automobile. - Kad se uračuna benzin i parking drastično jeftinije bi bilo ići Prometom. Smanjuju se gužve, parkirani automobili i imamo jači ekološki efekt jer ovi autobusi koje bi mogli nabaviti za taj novac (na stlačeni plin) proizvodili bi 30 tona manje CO2 nego obični- pojasnio je Mardešić.
Ovaj prijedlog će se pismeno uputiti i Prometu, a na njima je da to detaljnije razrade.
Puljak je progovorila i o upravljanju u Prometu.
- Nikako nije stručno upravljanje, bili smo svjedoci kada su imali i po tri direktora paralelno i zapošljavali djelatnike na razne načine, pa su često više administrativnog osoblja nego vozača. Potpuno neracionalno upravljanje, još od prošlog mandata su ostali dužni jednu tematsku sjednicu gdje smo trebali raspravljati o planu restreukturiranja i to još očekujemo- kazala je Puljak i dodala kako je sve Prometove probleme izazvala dosadašnja loša politika.