Svi znaju da trajekt Petar Hektorović vozi na liniji Split - Vis. Višani su već navikli na taj trajekt, zadovoljni su s njim i ne bi ga mijenjali. Ali uzalud im to što ga ne bi mijenjali kad iz Jadrolinije imaju drugačije planove. Naime, od ponedjeljka je Petar Hektorović na drugoj liniji, a ovu njegovu je preuzeo Oliver.
Podsjetimo, Oliver je bio namijenjen plovidbi prema Veloj Luci, a ovo ljeto je prvi put zaplovio u tom smjeru. Riječ je o trajektu starom 27 godina koji je Jadrolinija kupila za 12 milijuna eura bez PDV-a i potrošila je dodatnih 2,7 milijuna eura na remont.
Brod je prije toga plovio u Grčkoj i zvao se Hermes, a Jadrolinija ga je nazvala Oliver u čast legendarnog Olivera Dragojevića. Zaplovio je 20. svibnja ove godine nakon remonta u brodogradilištu Viktor Lenac. No, nakon remonta je bilo problema. Tako je primjerice u drugoj polovici srpnja Oliver ostao bez oba motora dok je bio na putu za Korčulu. Plutao je nekoliko sati u Korčulanskom kanalu.
OLIVER JE ZAPLOVIO PREMA VELA LUCI Pogledajte reakciju putnika
Ono što je zanimljivo na ovom trajektu jest činjenica da se vozila mogu ukrcavati i iskrcavati samo preko krmene rampe jer brod nema za hrvatske luke funkcionalnu pramčanu rampu. To bi značilo da prilikom ukrcaja vozila moraju ići na rikverc. Upravo zato pobunili su se vozači kamiona, pitaju se što će tek biti kada bude plima.
Obratili smo se zato Jadroliniji. Zanimalo nas je zbog čega je maknut Petar Hektorović i do kada će Oliver biti na ovoj liniji. Evo što su nam kazali.
Zbog radova u luci Ubli i početka remontnog razdoblja, trajekt Oliver preuzeo je održavanje linije Split - Vis. Trajekt Petar Hektorović trenutačno održava liniju Split -Vela Luka - Ubli, a na liniju Split - Vis bi se trebao vratiti sljedeći tjedan. Naime, to ovisi o više trenutnih rotacija u floti. Za sve rotacije brodova na državnim linijama zaprimljene su suglasnosti Agencije za obalni linijski pomorski promet.