Jučer smo pisali o vrlo negativnom iskustvu mlade Splićanke koje je doživjela kada je nju u njenu devetogodišnju autističnu sestru na ulicu izbacila vozačica Bolta i to jer je djevojčici pozlilo, sada donosimo potpuno drugačiju priču, a vezana je uz prekrasno djelo koje je učinio jedan vozač Bolta.
"Jučer smo ja moja sestra koja ima autizam i nije verbalna (9) putovale taksijem (Bolt) od Vranjica do City Centera. Nažalost, mojoj sestri je iznenada pozlilo i zbog toga što nije mogla verbalno komunicirati, povratila je na sebe, mene i stražnji sjedalo.
Umjesto da se taksistkinja brine o našem stanju i ponudi pomoć, reagirala je na vrlo nepristojan način. Samo je povikala: 'Ajme, moj sic, nemoj po sicu, samo mi je to u glavi!', postom nas je izbacila nas sve na cestu, gdje nije bilo nogostupa.
Izbačene na cestu bez nogostupa
Također je zahtijevala da joj odmah damo MINIMALNO 70 eura, iako unutarnje pranje auta obično košta između 20 i 25 eura (što ja nisam znala, pa sam joj dala 70 eura). Šokirane i zgrožene, sestra i ja morale smo hodati cestom prekrivene njenom povraćotinom, dok nismo došle do rodicine zgrade koja je udaljena 15 minuta mjesta gdje smo izbačene.
Kako znamo identitet vozačice, slučaj smo prijavili policiji. Smatram da je važno da ova informacija izađe u javnost jer želim upozoriti na nedostatak empatije i profesionalizma u uslužnim sektorima, posebno kada se radi o osobama s posebnim potrebama. Ova situacija pokazuje koliko je bitno da uslužni radnici pristupaju svojim klijentima s razumijevanjem i poštovanjem, te da se svi korisnici usluga tretiraju pravedno i s pažnjom. Nadam se da će ovo iskustvo potaknuti veći fokus na standarde usluga i bolju obuku za rad s osobama u teškim situacijama", sipričala nam je Splićanka.
Službeni odgovor Bolta
U međuvremenu je stigao službeni odgovor Bolta. Prenosimo ga u cijelosti:
"Žao nam je što je korisnica imala neugodno iskustvo tijekom vožnje te se protivimo bilo kojem obliku nasilja, bilo od strane partnera vozača ili korisnika.
Naš operativni tim je obaviješten o situaciji i u kontaktu smo s korisnicom. Iako trećim stranama ne možemo otkrivati koje mjere poduzimamo prema partnerima vozačima i korisnicima, ovu situaciju shvaćamo ozbiljno i poduzimamo odgovarajuće radnje prema našim procedurama.
Još jednom moramo naglasiti da partneri vozači nisu naši zaposlenici. Također, nemaju pravo zahtijevati dodatni novac za čišćenje vozila, već u takvim slučajevima moraju prijaviti štetu nakon vožnje i očekivati nadoknadu od Bolta.
Potičemo naše korisnike da prijave sva negativna iskustva Boltovoj korisničkoj službi. Naš tim odgovara na sve zahtjeve i poduzima potrebne korake, uključujući provođenje istrage i suradnju s policijom, ako joj je korisnik prijavio slučaj. Ako partneri vozači ne poštuju Boltove uvjete i pravila platforme, njihov pristup platformi može biti trajno blokiran.
Kontinuirano radimo na poboljšanju naše usluge na temelju povratnih informacija korisnika platforme kako bismo osigurali da se svi korisnici osjećaju sigurno te unaprijedili kvalitetu, čime pomažemo spriječiti ovakve situacije u budućnosti", stoji u odgovoru koji potpisuje Josip Nujić, senior operations manager u Boltu.
Vozač koji je oduševio
Da ima i taksista koji mogu biti primjer svima, objavili smo u drugoj priči koju možete pročitati ovdje: