Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije i Turistička zajednica grada Splita su u suradnji sa Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA) realizirati program edukacije za javni i privatni sektor na temu ˝Razvoj, marketing i provedba destinacijskih proizvoda posebnih oblika turizma ˝ uz izvođenje 2 radionice.
Alijana Vukšić, direktorica TZ Grada Splita, zadovoljna je odrađenim radionicama.
- Globalizacija je iznimno zahtjevno turističko tržište i pred nas stalno postavlja zahtjeve. Jedan od takvih je i borba i s neznanjem. Ovo je idealna prilika da usvajanjem novih znanja postanemo sve konkurentniji. Splitska i županijska turistička zajednica imaju odličnu suradnju i sa zajedničkim sredstvima možemo privući svjetske priznate predavače da naši djelatnici dobiju još bolja znanja, kako bi uspjeli na tržištu odgovoriti na sve izazove, rekla je Vukšić.
To znači da treba naporno raditi na promociji proizvoda prije plasiranja na tržište?
- Upravo tako. Djelatnici su iz godine u godinu izmislili odlične proizvode. Ali treba to na pravi način plasirati, a ovi iskusni predavači će im u tome itekako pomoći.
Kako ste zadovoljni s početkom ove godine?
- Brojni sajmovi su iza nas. Interes za Hrvatsku, ali i za Split izniman. Predstavili smo našu baštinu i gradove pod zaštitom UNESCO-a, a to nam daje prednost da budemo bolje vidljivi na tržištu, zaključila je Vukšić.
Svoje zadovoljstvo nije skrivao ni čelni čovjek hrvatskoga turizma, Joško Stella. Posebno mu je drago što su doveli Patricka Delaneya, marketinškog stručnjaka na polju turizma.
- Patrick Delaney je vrhunski turistički stručnjak, koji će imati vrhunsku radionicu s našim djelatnicima. Imamo nekoliko grupa, koji s njim rade na procesu stvaranja proizvoda, ali i marketingu istih, kazao je Stella.
Koronavirus im za sada ne stvara probleme.
- Za sada nemamo otkazivanja. Međutim, situacija se još uvijek razvija i nezahvalno je sada prognozirati. Turistička industrija je spremna, ali sve ovisi o razini epidemije.
Jesu li spremni manji iznajmljivači da ojačaju svoj posao?
- Radimo na tome upravo s ovim ciljanim edukacijama. Ubrzo će biti jedan pozivni natječaj za TZ-ove, kojim ćemo financirati dodatne edukacije. Time ćemo dignuti konkurentnost na još jednu višu razinu.
Kaže da je booking bolji nego lani.
- Ipak, nestrpljivo očekujemo razvoj situacije s koronavirusom, nakon čega ćemo više znati, zaključio je Stella.