I službeno je krenula nova Hajduka kampanja! Riječ je o kampanji pod imenom 'Vridilo se rodit', a koja je prigodno predstavljena baš danas na dan odigravanja utakmice četvrtine finala Lige prvaka mladih koju juniori HNK Hajduk Split igraju u Njemačkoj protiv svojih vršnjaka iz kluba Borussia Dortmund. Hajduk je novu kampanju predstavio u suradnji sa svojim partnerom i sponzorom, tvrtkom Tommy, a koja je usmjerena na najmlađe navijače i članove kluba.
"Rođenje je pravi trenutak da dijete, osim svoje obitelji, dobije i drugu obitelj za cijeli život, Hajdučku obitelji. Cilj kampanje “Vridilo se rodit” je promovirati pozitivne vrijednosti Hajduka koje bi kroz različite aktivnosti željeli usaditi našim najmlađima od prvih dana, te ih njegovati tijekom cijelog života", poručili su ih HNK Hajduk.
U sklopu kampanje 'Vridilo se rodit' u javnost je izašla i prva hajdukova dječja pjesma čije su autorice Vjekoslava Huljić i Hana Huljić Grašo. U pjesmi su sudjelovali učenici petih razreda iz Osnovne škole Mejaši: Arjon Tahiri, Petar Šarić, Ante Zekić, Nikol Rakela, Tonka Ćapin i Kristina Leventić, uz vodstvo profesorice Glazbene kulture Antonele Burić, a koji su pjesmu snimali u studiju Tomislava Mrduljaša. 'Uskočio' je i omiljeni voditelj Radio Dalmacije i pjevač Siniša Garbin.
Za najmlađe navijače i članove
Predstavljen je i poseban novitet u Hajdukovom službenom asortimanu, prvi baby paket koji sadrži više proizvoda iz kolekcije 'Vridilo se rodit'.
"S velikim zadovoljstvom danas smo predstavili kampanju 'Vridilo se rodit' usmjerenu na sve one pozitivne vrijednosti koje naš klub nastoji usaditi najmlađima, kako kroz rad s djecom unutar naše Akademije, tako i s posebnim naglaskom na sve naše navijače i članove koji su kroz razne aktivnosti uključeni u život Kluba. Sve ono najbolje i najljepše što Hajduk predstavlja društvenim angažmanom nastojimo prenijeti na djecu, a kampanjom 'Vridilo se rodit' nastojat ćemo taj segment podignuti na još veću razinu.
Zahvaljujem se svima koji zajedno s nama sudjeluju u kampanji, našem partneru, tvrtki 'Tommy', koji je prepoznao važnost ovog projekta i aktivno se uključio u njega od prvog dana kada smo im prezentirali ideju. Posebna zahvala ide i autoricama stihova i glazbe dječje pjesme 'Vridilo se rodit', Vjekoslavi Huljić i Hani Huljić Grašo, Siniši Garbinu s Radio Dalmacije, Antoneli Burić profesorici glazbene kulture OŠ Mejaši i njenim učenicima, Marini Đurović Ćelić voditeljici Talent studija M i plesačicama studija, te svima koji su sudjelovali u izradi prekrasnog videospota. U okviru kampanje kreirali smo i cijeli niz novih baby proizvoda objedinjenih u baby paket koji će biti dostupan u našim fan shopovima i putem web shopa", kazala je članica Uprave HNK Hajduk Marinka Akrap.
Predstavnik tvrtke Tommy, Dario Mamić, pojasnio je Tommy-jevu ulogu kao partnera u ovoj kampanji.
"Tvrtka Tommy već dugi niz godina kao generalni sponzor prati HNK Hajduk, a danas postajemo i ponosni partner kampanje 'Vridilo se rodit'. Tommy je uvijek posebnu pozornost pridavao djeci i mladima kroz razne projekte i društvene aktivnosti, stoga ni trenutka nismo dvojili hoćemo li se uključiti u ovu hvalevrijednu kampanju u kojem ćemo još jednom na emotivnoj razini udružiti naša dva snažna branda.
Iskoristili smo ovu priliku da sudjelujemo u kampanju kako bi unaprijedili našu suradnju s Hajdukom čiji smo dugogodišnji partneri i prijatelji. Svi oni koji budu registrirali članstvo za novorođenu djecu dobit će naše kartice vrijednosti i na njima će dobiti startne bodove, 500 bodova. Oni koji već imaju kartice, njima će se bodovi nadodati. Ono što posebno naglašavamo jest da će svi oni dobiti i start pakete za bebe u protuvrijednosti 35 eura sa nizom potrepština za djecu koji je jedan dodatni poklon njima za tu vjernost", kazao je je direktor korporativnih komunikacija tvrtke Tommy.