Sve se promijenilo nakon odlaska s Bačvica. Prokurative su nova scena VII. festivala zabavne glazbe Melodije Jadrana –Split 67, koji je od ovoga ljeta internacionalni. I ništa više neće biti kao prije…
Novi prostor traži nove sadržaje, ali pruža i znatno veće mogućnosti. Ploče su se počele prodavati u većem tiražu pa je profesor Vlado Seljan, tadašnji direktor glazbene produkcije Jugotona zagovarao ideju o Melodijama Jadrana kao internacionalnom festivalu. Jugoton je surađivao s inozemnim diskografskim kućama i obećao da će u Split dovesti neka od poznatijih imena. Rukovodstvo festivala: Đeki Srbljenović, Vinko Lesić, Perina Aljinović, Josip Mirošević i Josip Biskupović, objeručke je prihvatilo sugestije Seljana. Ideja je tražila znatno više novaca, ali u to vrijeme do njega nije bilo teško doći jer su se sponzori na razini bivše države nadmetali tko će se uključiti u splitsku feštu. Je li Split trebao postati internacionalni festival, što hrvatska glazba dobiva, ima li kakve koristi od toga? Bezbroj pitanja. No sve dileme su riješene nekoliko dana prije VII. melodija Jadrana. Tisak je pun naslova o tome tko sve dolazi iz bijeloga svijeta. Splitska zračna luka 3. kolovoza bila je prepuna znatiželjnika, a prave ovacije nastale su kad je iz zrakoplova izašla grupa The Shadows. Poznata imena dolaze na Prokurative: The Lords, Betina, Heino… Organizatori imaju pune ruke posla. Nisu se nadali odazivu većih imena, a kad su već došli, s njima je došla čitava svita producenata, ali i brojni problemi. Najtraženiji festivalski kadar je - prevoditelj. Hoteli su bili prepuni, novinara je stiglo 150, što domaćih što stranih i po tome će se Prokurative pamtiti i idućih godina.
U programu sudjeluje 14 izvođača i tri ansambla (Duo Jeka, Dubrovački trubaduri i Delfini. U Split iz inozemstva dolazi osam pjevača i dva VIS-a: The Shadows i The Lords. Uz Vinka Lesića, koji drži umjetničke konce, i Đekija Srbljenovića, orkestrom će ravnati i čuveni engleski dirigent Norri Paramoor. Uz trinaest naših i osam europskih aranžera izvode se 22 skladbe. Sve domaćih autora! Naše diskografske kuće snimaju domaće izvedbe, a svaku pjesmu na stranom jeziku snimio je pjevač države iz koje je došao. Domaći tisak hvali strane izvođače tvrdeći kako su bolji od naših. Iduće će godine tvrditi suprotno.
Pojavljivanje Olivera
Godina 1967. dovodi na Prokurative mladog pjevača iz Splita: Olivera Dragojevića. Uz Delfine, Marušku i Đorđija, Oliver je četvrti pjevač iz Splita. Šansu mu je pružio Zdenko Runjić s pjesmom Picaferaj, za koju je stihove napisao Ante Duplančić. Picaferaj je prošao nezapaženo, ali i Oliver. Runjić je imao još jednu pjesmu; Pismo ćali koju je pjevao Vice Vukov. Neponovljiva izvedba.
I Beat na moru doživio je uspjeh. Više zahvaljujući Delfinima nego slavnim The Shadowsima koji su tu pjesmu pjevali u engleskoj verziji. Nikolinu, Pere Gotovca, lijepo je otpjevao Zafir Hadžimanov. Gotovac je ponovno donio u Split nešto svježe i glazbeno umiveno, a isto tako moglo bi se reći za Đelu Jusića i njegove Dubrovačke trubadure sa skladbom Luda mladost. Ja ću te voljeti Mirka Šouca i Riđe kose Zdenka Runjića u izvedbi Maruške Šinković i Zafira Hadžimanova - sjajne su pjesme. Split'67 donio je nešto novo.
Čekaju nas burne internacionalne godine. I još veća imena!
MODUGNO-GALA PJEVAČ ZA GALA PRIREDBU
Organizatori Melodija Jadrana Split '68, za svoje drugo internacionalno izdanje trude se naći bolja i poznatija imena iz svijeta. Nisu došle zvijezde tipa The Shadowsa, ali bilo je nekoliko dobrih pjevača. Kako novinarima nikada nije pravo, prošle godine su hvalili strance da su bolji pjevači od naših, a ove godine pak tvrde da su domaći bolji. I to je točno! Ali neke pjesme na svu sreću bivaju brzo zaboravljene. Pa i neki pjevači. A dobro je kad se dogodi pjesma. Izdvojit ću neke vrijedne spomena: Dalmatinska elegija, izvrsna pjesma koju je nadahnuto otpjevao Vice Vukov (Terez Harangozo u drugoj verziji). Vranjički pjesnik Stjepan Benzon napisao je stihove, a tu lijepu dalmatinsku pjesmu uglazbio je čovjek s Trešnjevke Zvonko Špišić koji će i narednih godina ugodno iznenađivati. I gospar Đelo Jusić iz Grada donio je lijepu pjesmu - Dalmatinski Lero, koju je izveo sa svojim Dubrovačkim trubadurima (u drugoj verziji Les Formules 3). Zdenko Runjić prisutan je s pjesmom Dani ća i’ nima, nezaboravna izvedba Maruške Šinković (u drugoj verziji Elisabetta). Tu su i Moje suze Nikice Kalogjere i Ivice Krajača. Osvajaju i nagradu. Tereza je glavni krivac, Guy Bonnet nešto manje. Tu je i Arsen Dedić za sve popravne ispite: Razgovaram s morem (Arsen i Grupa 220-Graham Bonney) i To je moj svijet (Arsen–Simon and Pi). Dedić pjevački prednjači. Bome, i autorski! Ivica Stamač i Stjepan Benzon napisali su pjesmu: Šesnaest lavandera. Opet je Vice Vukov bio onaj pravi, vrhunski izvođač.
Ako 1968. godine nije bilo velikih stranih zvijezda u natjecateljskom dijelu, ako bi se to moglo tumačiti kao organizacijski ili umjetnički promašaj, ipak su Prokurative bile u punom sjaju. Domenico Modugno, veliki glumac i pjevač, čovjek kojega smo godinama slušali, bio je pred splitskom publikom u gala programu. A to nije mala stvar. Jedna velika nenadmašna zvijezda! Dostatno za još jedne velike Prokurative.
NAGRADE:
I. nagrada žirija:
Dalmatinski Lero (Đ. Jusić-Đ. Jusić) Dubrovački trubaduri –Les Formules 3
I. nagrada publike:
Dalmatinska elegija (Z. Špišić-S. Benzon) Vice Vukov –Terez Harangozo
VRAĆAM SE – ARSENOVO ZAUVIJEK ZBOGOM SPLITU
IX. internacionalni festival zabavne glazbe Split’69. A onaj iz 1968. najavili smo kao II. internacionalni festival Melodije Jadrana, a iz 1967. kao VII. internacionalni festival… Svejedno, pod tim nazivom Festival neće više ići. Od sada se zove Festival zabavne glazbe Split, a po nekoj čudnoj logici ispada da je Split’ 69 IX. internacionalni festival, a zapravo je III. internacionalni i deveti po redu. No, nećemo komplicirati ako su to već uradili organizatori.
Direktor festivala je Ante Šarić, a glazbena manifestacija traje gotovo četiri dana, od 9. do 12. kolovoza. Za to ima razloga. Festival na Prokurativama pretvorio se u jedan od najvećih na svijetu. Brojke će to bolje potkrijepiti. Split’69 okupio je 16 izdavačkih kuća i 22 gramofonske tvrtke iz europskih i izvaneuropskih zemalja. Sve gramofonske tvrtke žele preko Splitskog festivala lansirati svoje pjevače i pjesme. Čak su stranci po broju jači od domaćina! Na Prokurativama se izvodi 20 domaćih i 20 stranih skladbi, i to u dvije izvedbe: na hrvatskom te na jeziku autora i izvođača iz inozemstva. Rade dva žirija i dvije selekcijske komisije. Umjetnički direktor je Vinko Lesić, direktor Festivala Ante Šarić. Pogledajmo koliko i koje su nakladničke kuće bile 1969. godine prisutne na festivalu:
Edition Actuel, Holandija, Editions TUTTI, Francuska, Editions Altona, Holandija, Supraphon, Čehoslovačka, OSTAH PUBLISHING LTD, Izrael, RI-FI MUSIC, Italija, Edizioni ARISTON, Italija, Edizioni SENZAFINE, Italija, Edizioni USIGNOLO, Italija, Editions KEITH PROWSW MUSIC LTD, Engleska, EUROVOX MUSIC, Belgija, Editions SUISHEI-SHA, Japan, Edition ZANEMUEK IADI VALLALAT, Mađarska, Editiones Musicales BELTER. S.A., Španjolska, Editions CRAWDIAN MUSIC LTD, Engleska i Music editions INTERFEST, Jugoslavija. Gramofonske kuće:ARCADE RECORDS, Belgija, ARISTON RECORDS, Italija, BALKANTON, Bugarska, CBS, DISQUES S.A., Čile, COLUMBIO, Velika Britanija, CETRA, Italija, DUSC AZ, Francuska, DISCOS BELTER S.A., Španjolska, DURIUM, Italija, FONTANA, Velika Britanija, HED ARZI, Izrael, IMPACT RECORDS, Novi Zeland, JUGOTON, Jugoslavija, KING RECORDS, Japan, PHILIPS, Francuska, PHILIPS, Holandija, PRONIT, Poljska, Qualiton, Mađarska, RCA, Italija, RI-FI, Italija, SUPRAPHON, Čehoslovačka, ZODIAC, Grčka, JUGOTON, Jugoslavija.
Na Splitu’69 sudjeluju 38 skladatelja (14 domaćih i 24 strana), 33 autora teksta (9 domaćih i 24 strana), 32 aranžera od kojih je gotovo 20 iz drugih zemalja. I na koncu - 48 pjevača (24 domaća) i 11 dirigenata. Impozantno!
BURNA ZAVRŠNA VEČER
Da su se organizatori Splita'69 brinuli samo o smještaju svih sudionika i gostiju već bi im trebalo odati priznanje. Prokurative su svjetski festival! Poznata talijanska pjevačica Ornella Vanoni trebala je nastupiti u Splitu. Dva dana prije festivala šalje telegram u kojemu piše da je bolesna i da ne može nastupiti. Vinko Lesić odlazi u Italiju i uspijeva dobiti dostojnu zamjenu. To je poznata pjevačica Iva Zanicchi. Iva je usput izgubila note za svoju skladbu Un baccio sulla fronte. I ne samo to, zaboravila je tekst, a izgubila je i kontakt s orkestrom i dirigentom. Nimalo ugodna situacija. Svjesna da dalje ne može pjevati, rukom zaustavlja orkestar i odlazi sa Prokurativa. Veliki je to skandal. Ona zasigurno nije bila kriva jer je za pripremu imala tek nekoliko dana, a možda je mislila kako je to mali festival na kojemu je nebitno što će i kako pjevati? U svakom slučaju, iza pozornice je plakala. Svi su pokušavali utješiti neutješnu divu talijanske kancone. Maruška Šinković pjevala je sjajno (kao i uvijek) tu pjesmu u hrvatskom prijevodu Poljubac u čelo.
Claudio Villa nije zaboravio tekst pjesme Il tuo mondo. Pjevao je na talijanskom jeziku skladbu Nikice Kalogjere Nono, moj dobri nono. Publika je ovacijama dočekala kralja talijanske kancone. S ništa manje uspjeha pjevala je istu pjesmu na hrvatskom jeziku Tereza Kesovija. Na vidiku je velika pobjeda!
Arsen Dedić u jednoj verziji, a njegov veliki prijatelj Gino Paoli u drugoj, pjevaju skladbu Vraćam se, jedan od bisera iz Arsenove radionice. Gino pokušava pjevati na hrvatskome jeziku, pa uz sve greške sve to izgleda prilično simpatično. Paoli je također poznato i priznato pjevačko ime iz Italije. Dalibor Ivanišević napokon je dobio šansu za nastup u vlastitome gradu. Runjićeva Skalaj se Tereza zvuči vrlo dobro jer je i Ivanišević dobar pjevač.
Završna večer u znaku je Nikice Kalogjere i Ivice Krajača, autora skladbe Nono, moj dobri nono (Tereza Kesovija–Claudio Villa). Publika je oduševljena s tom pjesmom. Oliver Mlakar čita najprije nagrade po odluci stručnog ocjenjivačkog suda… Prvu nagradu osvojila je pjesma Arsena Dedića Vraćam se. Publika je shvatila da su Arsen i Paoli apsolutni pobjednici. Dodjela nagrada dočekana je gromoglasnim zviždukom. Arsen nikada to nije doživio. I nije trebao jer je Vraćam se pjesma za sva vremena. U Splitu je uvijek bio dočekivan onako kako i zaslužuje. Zbunjen je i Paoli. Sve je tako mučno. Ogroman pljesak dobila je naredna najava: I. nagradu publike i I. nagradu internacionalnog žirija dobila je pjesma Nikice Kalogjere Nono, moj dobri nono. Ovacije, svi su na nogama! Sad je sve jasno… Ali kasno za nastali nesporazum na relaciji Dedić-Paoli. Pa i splitska publika! Teško je bilo objasniti Arsenu i velikom Paoliju, da je došlo do krivoga spoja. Dedić tada donosi odluku: „Nikada više neću pjevati na Splitu“! Velika šteta za Festival.
Nagrade:
Prva nagrada publike:
NONO, MOJ DOBRI NONO (N. Kalogjera-I. Krajač)Tereza Kesovija/Claudio Villa
Prva nagrada stručnog žirija:
VRAĆAM SE (A. Dedić-A. Dedić) Arsen Dedić/ Gino Paoli
U ZNAKU ŠPIŠIĆA, CLIFFA, ARNAUTALIĆA
Deseti, jubilarni festival zabavne glazbe Split'70, podigao je na jarbole 18 zastava zemalja sudionica. Direktor festivala Vinko Lesić, doveo je na Prokurative poznata pjevačka imena. Selekcijska komisija odabrala je 18 domaćih i 18 stranih skladbi za izvođenje. Toma Bebić, splitski novinar pojavio se prvi put kao kantautor i uspješno izveo pjesmu Nevera. I mladi splitski pjevač Srđan Brešković svojim je baritonom osvojio simpatije splitske publike, a na Splitu'70 našla se mlada pjevačka nada iz Sinja Inge Romac. Na Prokurativama su pjevali Ljupka Dimitrovska, Zlatko Golubović, Zafir Hadžimanov, Hrvoje Hegedušić, Ibrica Jusić, Maruška Šinković, Lada Kos, Mišo Kovač,Josipa Lisac, Duško Lokin, Marko Novosel, Slobodan Perović, Đorđi Peruzović, Radojka Šverko,Ivo Robić, Majda Sepe, Krunoslav Slabinac, Boba Stefanović, Senka Veletanlić, Zdenka Vučković, Vice Vukov i Miro Ungar. Zatim,4M,VIS Delfini, Dubrovački trubaduri, Korni grupa Pro Arte i još 25 stranih izvođača.
Revijskim orkestrom ravnali su Pero Gotovac, Vinko Lesić, Nikica Kalogjera, Ferdo Pomykalo, Miljenko Prohaska i Đeki Srbljenović.
BEZ TEREZE, DEDIĆA I KALOGJERE
Nakon prošlogodišnjeg velikog uspjeha s pjesmom Nono, moj dobri nono, Nikica Kalogjera nije se našao na listi autora. Ni Tereze nema, nema ni Arsena Dedića. Ipak, Dedić se kao Luka Juras skrio u pjesmi Esada Arnautalića Kud plovi ovaj brod kao tekst-autor. Manje uspješnima sve više smeta Vice Vukov. Ali, on će ih i ove godine iznenaditi sa skladbom Zvonka Špišića Zvona moga grada (1.nagrada publike). Vukov je briljirao tom pjesmom. Prošlogodišnja debitantica Radojka Šverko, koja je tek dala naslutiti o kakvom se glasovnom potencijalu radi, oduševila je publiku i žiri s pjesmom Esada Arnautalića Kud plovi ovaj brod, koju je u drugoj verziji pjevao slavni Sergio Endrigo. I to na hrvatskom jeziku! Endrigo je svojom pjevačkom pojavom zasigurno doprinio uspjehu Arnautalićeve pjesme ali je Radojka Šverko za koplje bila bolja. Kao i uvijek!
Festivalski internacionalni brod zna svoju putanju. Organizatori su pronašli način kako doći do bjelosvjetskih tržišta lakih nota, a tamo ih je najbolje mogao dovesti vrsni pjevač Jimmy Cliff sa svojom skladbom The Song We Used to Sing. Scenski nastup Cliffa na sceni Prokurativa neponovljiv je. Plesne akrobacije Cliffa nešto je najbolje što je splitska publika mogla vidjeti do tada. Hrvatska verzija skladbe Jimmyja Cliffa The Song We Used to Sing glasila je prema prepjevu Ane Bešlin Gdje je taj svijet, a pjevao ju je Đorđi Peruzović, jednako dobro kao i Cliff, ali na drugi način. Skladba je osvojila I. nagradu internacionalnog žirija "Zlatno jedro".
Zdenko Runjić imao je dvije pjesme Cvijet čežnje i Kapetane moj. Suradnja s Tomislavom Zuppom sve je uspješnija. Cvijet čežnje tipična je runjićevska pjesma. Kapetane moj, snažnija je. Pomalo isforsirano otpjevala ju je Josipa Lisac. Sve je to bilo dobro ali Josipa još nije bila pripremila publiku na način kako ona pjevački promišlja svoje pjesme. Zato bih rado danas poslušao tu pjesmu i u nekoj drugoj izvedbi, s nekim drugim pjevačem. Recimo s Evom Pilarovom.
Radojka je bila pravo iznenađenje, najugodnije.
Od Splita 70 pa do danas!
NAGRADE U DOMAĆOJ KONKURENCIJI:
Zlatni grb grada Splita (I. nagrada publike) : Zvona moga grada
Srebrni grb grada Splita (I. nagrada žirija) : Kud plovi ovaj brod
Brončani grb grada Splita (žiri 10 jugoslavenskih gradova) :Serenada
NAGRADE U INTERNACIONALNOJ KONKURENCIJI:
Zlatno jedro (I. nagrada internacionalnog žirija) : Kud plovi ovaj brod
Srebrno jedro (I. nagrada publike) : Kud plovi ovaj brod
Brončano jedro (žiri akreditiranih domaćih i stranih novinara) Kud plovi ovaj brod
ZORA TRI SREĆE GRABI!
Da se po jutru dan poznaje, vrlo dobro su shvatili 1971. poznati skladatelj Stjepan Mihaljinec i Mišo Kovač. Mihaljinčeva skladba Proplakat će zora (koju nitko osim Miše nije želio pjevati!?) bilježi apsolutni rekord: sve tri nagrade: Zlatno, Srebrno i Brončano jedro pripale su toj pjesmi! Runjićev Lamento, u izvedbi Krunoslava Slabinca (Tony Christie) osvaja Srebrni grb grada Splita, a Brončani grb Alfi Kabiljo za skladbu Voli me, voli me, koju su pjevali Tereza Kesovija i Vince Hill.
Mišo Kovač upravo je s pjesmom Proplakat će zora postao velika zvijezda, ma što to značilo, a vjeruje se da je nevjerojatna brojka od 600.000 prodanih primjeraka nosača zvuka sa Splita'71, što na domaćem što na stranom tržištu velika zasluga Mihaljinćeve pjesme, koju su uz Mišu pjevali 4+4 di Paola Orlandi.
Najveća inozemna zvijezda festivala zasigurno je Tony Christie. Za ulaz na Prokurative tražila se ulaznica više, a posla su imali i poznati splitski šverceri. Brzo su se iz kina Tesla i Central prešaltali na Prokurative. Danas, kad televizijske kamere pokušavaju uhvatiti u Zoom ono malo publike koja posjećuje festivale, podatak o švercu s ulaznicama čini se nevjerojatnim. Danas je čak posve normalna pojava da pjevači ili skladatelji javno kupuju veće količine ulaznica, kako bi na taj način dobili „glasove publike“. Na Splitu'71 šuška se o kupovini ulaznica. Ta pojava nailazi na zgražanje publike i tiska.
Na Prokurativama godine 1971. izvelo se 18 domaćih i 16 inozemnih pjesama. Nastupilo je 26 domaćih pjevača: Dragan Antić, Toma Bebić, Srđan Brešković, Ljupka Dimitrovska, Zlatko Golubović, Mirjana Grabovac, Miki Jevremović, Ibrica Jusić, Maruška Kalogjera, Tereza Kesovija, Lada Kos, Zdenka Kovačićek, Bojan Kodrič, Mišo Kovač, Josipa Lisac, Đani Maršan, Saška Petkovska, Majda Sepe, Đorđi Peruzović, Krunoslav Slabinac, Đimi Stanić, Meri Šeparović, Ivica Šerfezi, Radojka Šverko, Miro Ungar, Vice Vukov, 4M, One i oni, Dalmatinski Delfini, Mladi batali, Novi fosili, Pro Arte, Oya noya Band te 17. stranih pjevača uz vokalnu skupinu 4+4: Antoine, Friday Brown, Margarita Cantero, Tony Christie, Linda Christine, Maya Fernik, Toshito Fujita, Vince Hill, Nicoletta, Eva Pilarova, Marisa Sannia, Tonicha, Tuca, Riccardo Del Turco, John William, Ellen Wills.
Nenad Vilović imao je dvije pjesme; Ima u tebi nešto (Saška Petkovska) i 48 uri kad bi traja dan, koja je bila znatno bolja i po mjeri Đorđa Peruzovića. I Zdenko Runjić je imao dvije skladbe. Osim nagrađenog Lamenta, čini mi se čak još i bolju Mojim roditeljima (Vice Vukov).
NAGRADE:
Zlatni grb grada Splita (I. nagrada publike): Proplakat će zora (Stjepan Mihaljinec – Drago Britvić) Mišo Kovač
Srebrni grb grada Splita (I. nagrada žirija): Lamento (Z. Runjić- T. Zuppa) Krunoslav Slabinac
Brončani grb grada Splita ( žiri jugoslavenskih gradova): Voli me, voli me (Alfi Kabiljo- Mišo Doležal) Tereza Kesovija.
NAGRADE U INTERNACIONALNOJ KONKURENCIJI:
Zlatno jedro (I. nagrada internacionalnog žirija) : Proplakat će zora (Stjepan Mihaljinec – Drago Britvić) Mišo Kovač
Srebrno jedro (I. nagrada publike): Proplakat će zora (Stjepan Mihaljinec– Drago Britvić) Mišo Kovač
Brončano jedro (žiri akreditiranih domaćih i stranih novinara):Proplakat će zora (Stjepan Mihaljinec–Drago Britvić) Mišo Kovač.
Previše Miše! Ja bih nadodao još nekoliko vrijednih skladbi; Jedan susret (A.Kabiljo-T.Polić) Radojka Šverko, Non dire mai /Bez ljubavi/ (G.Sangermano -S.Longo) Miki Jevremović, Me falta el verano /Nedostaje mi ljeto/(M.Cantero-M.Cantero) Margarita Cantero-Bojan Kodrič, .In every corner of my world/U svakom kutku svijeta/ (V. Hill-E. Dunstall) Vince Hill i posebno Caruso /Večeras me ljubi/ (K.Svoboda-Z.Rytir) u izvedbi Eve Pilarove.
Ma falta el verano, nedostaju mi ta prava glazben ljeta.
Nastavlja se…Speriamo?
- IN MEMORIAM, MANI GOTOVAC Zapisi i sjećanja Gorana Pelaića (1): “Grad u teatru, teatar u gradu”
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (2) Arsen Dedić: Split kao polazište pjesničkog opusa
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (3) Split ga je zaboravio: Anđelko Đeki Srbljenović – otac i utemeljitelj Festivala zabavne glazbe Split
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (4) Tonči Petrasov Marović: Podno Mosora, odakle se vidi svekolika okolica
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (5) Maruška Šinković Kalogjera: Djevojka iz splitskog Varoša
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (6) Vinko Lesić: Festivalska produkcija nije ženska cipela
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (7) Asja Kisić: Bepina je kasno došla
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (8) Enes Kišević: Božićna lampa u prozoru
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (9) Ivica Vidović: Tiho, s mjerom za kajanje
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (10) In memoriam NEDA ARNERIĆ
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (11) Prof. Josip Mirošević: Festivali konfekcijska roba
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (12) Kako sam postao dobitnik Zlatnog pera
- Zapisi i sjećanja Gorana Pelaića (13) VLASTA KNEZOVIĆ: Cjeloživotna potraga za bajkom
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (14) TOMA BEBIĆ: Čovik koji je volio ljude
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (15) ARMANDO MORENO: Mir i prijateljstvo kroz glazbenu umjetnost
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (16) RADOJKA ŠVERKO: Lanterna hrvatske glazbene umjetnosti
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (17) IVAN ĐANI MARŠAN: Kad muzika postane poezija
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (18): IN MEMORIAM ZDENKA VUČKOVIĆ Otpisana u najboljim godinama
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (19): MIŠO KOVAČ Jači od vjetra
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (20): VICE VUKOV Pjevanje bez završnog računa
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (21) MARIJA DANIRA: Kairos me nije zaboravio
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (22) TEREZA KESOVIJA: “Gdje ima srca, tu sam ja!”
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (23) ZDRAVKA KRSTULOVIĆ: Zaga u intimi Omiške ulice
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (24) BORIS DVORNIK: Kurvin sin kao skuža
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (25) MILJENKO SMOJE: Afrikolog iz Dalmacije
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (26) MATKO JELAVIĆ: Don Kihot nikada ne može umrijeti!
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (27) JAKŠA FIAMENGO Neugasiva svjetiljka djetinjstva
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (28) RAJKA VALI: Zvjezdani trenutci u intimi zapisani
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (29) MLADEN BARBARIĆ: Pegula u permanenciji
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (30) MAJA SRBLJENOVIĆ-TURCU: Dama u crvenom
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (32) JURAJ ĐORĐI PERUZOVIĆ: Splitska priča u nekoliko slika
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (33) MARKO DEMICHELI: Sjećanja kao povod za jedno razmišljanje
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (34) FESTIVAL ZABAVNE GLAZBE SPLIT (I/IV): Veliki izvođači i skladatelji 1962.
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (35) FESTIVAL ZABAVNE GLAZBE SPLIT (II/IV): Od ljetnog kina do svjetske scene