Godine 1996. nestaju Banov, Kamber i Ninčević. I nitko ne zna zašto? Dolazi Kolektivno umjetničko tijelo i uprska stvar. A kad je nešto kolektivno, onda nema odgovornosti.
I što sad 1997.? Nitko ništa ne govori i odjednom se opet pojavljuje Nenad Ninčević!
- Prekidam konačno tu priču o dva festivala i 3. kolovoza službeno se opraštam i od uloge direktora i od Splitskoga festivala. Ne znam zašto sam se prihvatio i ovoga festivala, u kojemu ja kao nešto odlučujem. Po papirima Splitski festival je u vlasništvu grada Splita. Tekuće Poglavarstvo odlučuje tko će voditi festival i kako će ga oni sufinancirati. To poglavarstvo je dugo pregovaralo i tek je u ožujku donijelo zaključak da bi meni trebalo povjeriti taj festival. Tako smo na brzinu sklopili ugovor i dogovor-rekao je Ninčević.
E, ali u međuvremenu se promijenio gradonačelnik. Umjesto Nikole Grabića, s kojim se dogovarao Ninčević, došao je Ivica Škarić.
- Čuo sam da on ima dosta primjedbi na taj ugovor, ali kako je Škarić naslijedio prava, tako i obaveze -veli Ninčević. Znači nema love! A vidim u Slobodnoj Dalmaciji veliki članak, i to sa slikom: Osvajaču Grand prixa ide – automobil! Ima još novosti, primjerice, pjevači će brojati glasove publike, a Hrvatski će radio sastaviti stručni žiri, koji će nekoliko dana unaprijed preslušati materijale, pa će svoje odluke kuvertirati i dostaviti organizatoru.
Festival će se sastojati od dvije večeri : Đir za mlade i Noć Dalmacije, a uz postojeće, uvedene su i sasvim nove nagrade. Pored Grand Prixa koji će pripasti najuspješnijem izvođaču prema glasovima publike i koji će uz slavu steći i novi automobil, svoje će favorite proglasiti prisutni novinari i fotoreporteri. Novinari će odabrati najzanimljiviju pjesmu i dodijeliti joj nagradu Press song split'97. Fotoreporteri će izabrati najfotogeničnijeg izvođača i uručiti mu nagradu Foto look split'97. I što je najvažnije, putem besplatnog telefona HPT-a broj: 0800-7897- moći će glasati i gledatelji. Ista telekomunikacijska kompanija predvidjela je i komplet GSM telefona za najboljeg izvođača i njegovu obitelj. Najbolje odjevenog izvođača će se isto nagraditi. Neće ni posjetitelji festivala ostati kratkih rukava. Jedna izvučena ulaznica dobitniku će donijeti sedmodnevno ljetovanje.
Dosta festivalskih pravila je promijenjeno. Najdrastičnija je odluka: Direkcija festivala odlučila je ukinuti nagrade za najbolji tekst i najbolju interpretaciju! Nebo je ozbiljno zaprijetilo festivalskim sudionicima, pa je prva finalna večer započela sa 150 minuta zakašnjenja. Dakle, sam početak nije bio povoljan vremenski, a po onomu što se čulo - ni glazbeno. Prve pjesme dale su naslutiti lošu festivalsku priredbu, ponajviše zahvaljujući slabašnim vokalima debitanata, nespremnih za veliku festivalsku priredbu. Ma i za bilo koju drugu! Neki su šansu iskoristili, neki pak ne. Nakana Nenada Ninčevića, direktora festivala da dade šansu mladim izvođačima i skladateljima - nije urodila plodom. Ali bi svakako trebao istaknuti sjajan duet Darko Matičević i Teana Kovačević (Triban te), potom, Alen Nižetić koji je zajedno sa Sanjom Erceg - Vrekalo pjevao pobjedničku pjesmu Vratit ću se opet Dalmacijo tebi. Ugodno je iznenadio Branimir Mihaljević s vlastitom skladbom (Jedini). No, glavni teret su ipak morala ponijeti iskusnija skladateljska i pjevačka imena, koja će ostaviti nekakav trag na Splitu '97 i tako nagradili trud Nenada Ninčevića da popravi prošlogodišnje loše festivalsko izdanje.
Dalmatinci lipo pivaju
Dino Dvornik nije imao u rukama pjesmu tipa Ništa kontra Splita. Imao je samo istog autora, Nenada Vilovića i pjesmu Blizu oltara bolje se čuje. Napravio je pravi spektakl na pozornici i tako priskrbio sebi i autoru još jedan hit i nagradu.
Zorica Kondža imala je po jednu skladbu u svakoj od dvije večeri. U Điru za mlade Zarobljena, a u večeri Noć Dalmacije Sto mandolina, u duetu s Vinkom Coce. Dobra je bila pjesma Moja mala kraljice i Tony Cetinski, ali i Dado Topić koji je pjevao vlastitu skladbu Vrati se. Vucinu pjesmu Kad ja ne mogu, kao i uvijek, sjajno je otpjevao Kemal Monteno.
Ti i ja kad zbrojimo sve Deana Dvornika, kad zbrojimo sve - došla je u pravo vrijeme i fino legla slušateljima.
Valjalo bi zabilježiti još i Tea Brajčića s pjesmom Samo tvoj glas čujem majko, a veselu pjesmu Dalmatinci lipo pivaju, autor Nenad Ninčević povjerio je svom Tutti frutti bandu. Ninčević je napisao najviše skladbi za ovogodišnji Split, pa je uz Joška Banova i najuspješniji skladatelj. Banov je pak, uz dvije nagrađene pjesme napravio odličnu pjesmu Mandolina, koju je otpjevala klapa Maslina. I Trio gušt je bio po guštu publike izvodeći pjesmu Želimira Dundića Sve mi uzmite. Dražen Žanko dobro je prošao s vlastitom skladbom Jubomora, dok je u istoj večeri Noć Dalmacije bila zapažena njegova skladba Evo san ti doša u izvedbi Vice Vukova, kojega publika na Prokurativama uvijek srdačno pozdravlja, ali mu u pravilu ne daje glasove.
No, Vici zasigurno nije više stalo do nagrada koliko do toga da ostavi dobar pjevački dojam. U tome je uspio i ovoga puta uz pomoć Dražena Žanka i uz lijepe stihove Jakše Fiamenga.
Sve u svemu, ili kada zbrojimo sve, Split '97 i nije bio loš festival, posebice ne njegova druga večer Noć Dalmacije u kojoj smo mogli čuti niz dobrih skladbi dalmatinskoga glazbenog miljea. Možda je bilo previše dueta, previše opernih pjevača, koji malo po malo osvajaju zabavno glazbenu scenu. Organizacija je bila dobra, vrijeme loše.
NAGRAĐENI NA SPLITU 97:
ĐIR ZA MLADE: Prva nagrada publike: Zorica Kondža – Zarobljena, Druga nagrada publike; Dino Dvornik - Blizu oltara bolje se čuje, Treća nagrada publike; Alen Nižetić - Sve sam ti da. Prva nagrada stručnog ocjenjivačkog suda; Branimir Mihaljević – Jedini, Druga nagrada stručnog ocjenjivačkog suda; Vlatka Pokos - Ljubav je tu, Treća nagrada stručnog ocjenjivačkog suda; Dean Dvornik - Ti i ja kad zbrojimo sve.
NOĆ DALMACIJE: Prva nagrada publike: Alen Nižetić i Sanja Erceg - Vrekalo - Vratit ću se opet Dalmacijo tebi, Druga nagrada publike: Trio Gušt - Sve mi uzmite, Treća nagrada publike: Zorica Kondža i Vinko Coce - Sto mandolina. Prva nagrada stručnog ocjenjivačkog suda (Vratit ću se opet Dalmacijo tebi) Alen Nižetić i Sanja Erceg – Vrekalo, Druga nagrada stručnog ocjenjivačkog suda; (Triban te) Darko Matičević i Teana Kovačević, Treća nagrada stručnog ocjenjivačkog suda; (Jubomora) Dražen Žanko. Grand-prix nije dodijeljen!
Jubilarna plaketa za 20 godina rada na festivalu Split dodijeljena je Draganu Smiljanu, a Nagrada za životno djelo Tomislavu Ivčiću. Najbolji debitant – Ena. Foto look: Dino Dvornik. Nagrada za osobnost - Don Matteo. Press Song - Mirella i Dea. Najbolje odjeveni izvođač - Vlatka Pokos.
Ajmo noge lagane
Godine 1998. posve je bilo izgledno da Split'98 neće ugledati svjetlo dana. I bilo bi dobro da te godine nije ni održan i da je pristup toj tradicionalnoj glazbenoj manifestaciji bio u startu ozbiljniji. Ali bilo je to i neozbiljno vrijeme koje je okupilo neke neozbiljne ljude, koji imaju malo veze s glazbom kao umjetničkim pojmom. Ne znam ni kako a ni zašto, nazvao me Saša Lukić i uljudno, onako kako on to zna, zamolio da se sastanemo. Iskreno govoreći nisam imao pojma, a nisam ni pitao zašto. Uostalom, Saša je drag čovjek.
- Znaš, svi mi znamo koliko je tebi Splitski festival pri srcu i potrebna nam je tvoja pomoć, bile su prve Sašine riječi. Meni je tih nekoliko slatkih riječi bilo dostatno da se uhvatim suludog posla; pisanja raznih elaborata, pravila o novom festivalu koji će biti na tragu onog izgubljenog, negdašnjeg.
- Mi nećemo biti sami! Formirat ćemo inicijativnu grupu festivala koju bi trebalo verificirati Poglavarstvo grada Splita, a za sada će je sačinjavati; Mišo Limić, Nenad Vilović, Ivica Bašić, Goran Sučić, Plamenko Bavčević, Ivo Lesić, ti i ja.
I prionuo sam poslu. Dakako, osim Saše i mene nitko nije napravio ništa.
A Saša je bio pedantan i mjerio je svaku riječ, pisao, brisao Izvješće o predmetu festival zabavne glazbe-Split 1998. Kad je bilo sve gotovo, onda sam uz suglasnost članova inicijativne grupe, zamoljen da pred gradonačelnikom, dogradonačelnicima i cijelom poglavarskom svitom, objasnim naše ozbiljne namjere. Izložio sam ono što bi gradske vlasti trebale znati, a ostalima je uručen elaborat Inicijativne grupe u kojemu je pisalo kako će se ove godine, zajedno sa Splitskim festivalom, dogoditi fešta za 21. stoljeće. Grad bi prvu godinu trebao posuditi malo novca, dok bi se već 2000. godine Festival sam financirao iz vlastitih sredstava i vraćao gradu posuđeno. Već prve godine očekuje se prodaja od 5000 primjeraka nosača zvuka, čime bi se uprihodilo 105.000,00 kuna , a 1999. taj broj bi se udvostručio. Poglavarstvo je sve to fino prihvatilo, a Slobodna Dalmacija je 2. svibnja pod naslovom Ove godine opet dva festivala pisala: Poglavarstvo je imenovalo Inicijativnu grupu Festivala zabavne glazbe Split u sastavu : Marin Mišo Limić, Nenad Vilović, Ivica Bašić, Saša Lukić, Goran Sučić, Plamenko Bavčević, Goran Pelaić i Ivo Lesić. Gradsko poglavarstvo formirat će u roku od sedam dana Festivalski savjet od 21 člana, koji će najkasnije do 11. svibnja podnijeti Poglavarstvu pismeno izvješće o svim pojedinostima koje se vezuju uz organizaciju, umjetničku uspješnost održavanja Festivala, financiranje te o terminu održavanja Festivala na Prokurativama. Na upit novinarke M. Protić, znači li to da će se u Splitu opet održati dva festivala, Vesna Podlipec, zamjenica gradonačelnika, kazala je kako će se sve znati 11. svibnja pa i to hoće li grad sufinancirati festival ili neće, a gradonačelnik Ivan Škarić je kratku raspravu zaključio riječima: Nemojmo sputavati razigranost i maštu naših pjesnika. Najrazigraniji je bio Nenad Vilović, kojega sam predložio za umjetničkog direktora. Onda su počele kratke, ali učestale sjednice Festivalskog savjeta kojemu je predsjedavala gospođa Podlipec. Ono što bi rekla gospođa Podlipec bilo je zakon. Ali jezovitije od sjednica Festivalskog savjeta bile su bezbrojne sjednice Selekcijske komisije, koja je pristigli materijal što je stigao redovnim putem, uglavnom loše ocijenila Većina radova stizala je na kućnu adresu Vilovića i isti te radove nije predočio Selekcijskoj komisiji, a na pitanja ostalih članova, jesu li ti materijali kvalitetni , Vilović bi odgovorio:
- „Nemam pojma, nisam slušao, ali ako i nije dobro, bit će!“ Usprotivio sam se takvom načinu rada, a Vilović se potužio gospođi Podlipec kako mu je nemoguće raditi sa mnom u Selekcijskoj komisiji jer ja pripadam tradicionalistima. Festival Split'98 je bio toliko „uspješan“ da su sve hrvatske novine, a naročito one „zločeste iz Zagreba“ ocrnile takvu modernizaciju.
Festival je doslovno skrenuo s puta. S bilo koje strane gledano. Pa i s Božje! Kiša se slila na cvjetove agava i ljetu je kraj…Modernizirati festival je O.K., ali ne način da se posve uguši bilo kakav glazbeni duh Dalmacije, Mediterana. „Melodija“ koja se oslanja na akrobatske sposobnosti „pjevača“, već se udomaćila na hrvatskoj „glazbenoj“ sceni. Dance glazba i slične fore kod kojih se pjeva kukovima i rukama - nije bila prihvatljiva za ovo festivalsko podneblje. I sve to glede i unatoč Festivalskom savjetu, Selekcijskoj komisiji. Mora se priznati da je Saša Lukić kao direktor Splita'98 teoretski držao moju stranu, i da je želio vratiti festival na najsjajnije godine. Nisu mi se svidjele pjesme sa Splita'98. Nimalo! Bile su atraktivne za oko, za kamere, ali ne i za uho. Svemirske vizije glazbe mogu naći pogodno tlo negdje, ali Prokurative traže pjesmu PJESMU. U punom smislu te riječi. Takvu je imala Nina Badrić, modernu pjesmu (Još i sad), ali neprilagođenu za Prokurative. Evo njene izjave:
-Da su se stvari odvijale onako kako je trebalo, na Splitu bih se pojavila s novom kvalitetnom skladbom. No, dogodilo se to da sam poziv od organizatora dobila prekasno i nisam uspjela pripremiti neki novi uradak posebno za Split. Tada smo se Zoran Škugor i ja našli u dilemi, ili se uopće ne pojaviti na festivalu ili se pojaviti s nečim već viđenim! Organizatori su se s tim složili i tako je došlo do situacije da se nastupa s pjesmom koja nije rađena za festival, iskreno je izjavila Nina Badrić. Uostalom, njena iskrenost i nije bila potrebna jer je pjesma i prije Festivala Split'98 bila uvrštena na brojnim top-listama. Time je prekršeno sveto festivalsko pravilo, ne samo kod Nine već kod niza pjevača, i s takvom se praksom nastavilo i idućih godina. Takva festivalska politika je bez presedana, jer ako je festival natjecateljskog karaktera, stare i dobro uhodane skladbe u prednosti su pred onima koje se prvi put izvode. Pored toga, festivalsku se manifestaciju postavlja na noge revijalnog tipa. I Hari Rončević je imao dobru (staru pjesmu) Još ne znam kud s tobom. Ne može nekoliko (već viđenih lasta) biti glasnici proljeća. A očekivalo se po najavama da će proljeća biti.
A evo što je rekao (prije kiše) splitski Gradonačelnik Ivan Škarić:
-Drago mi je što će se i ove godine održati tradicionalni festival zabavne glazbe na Prokurativama i to pod nazivom Split. Nadam se da će biti uspješan. Kao gradonačelnik poduzimao sam sve što je bilo u mojoj moći da imamo jedan pravi, kvalitetni festival. Želja mi je da ovaj festival uspije i vjerujem da će biti barem nekoliko pjesama koje će se pjevati i nakon svršetka ovogodišnjeg Splita 98.
Nenad Vilović, umjetnički direktor Splita 98:
-Mi ove godine okrećemo novu stranicu Splitskoga festivala u smislu njegove modernizacije. To se osobito vidi u drugoj festivalskoj večeri koja se stilski razlikuje od prve. I inače bi za budućnost festivala i njegov razvitak i opstanak bilo vrlo važno da se ustraje na tom stilu druge večeri koji je interesantan diskografskoj industriji. Jer bez zainteresiranosti cjelokupne diskografske industrije Hrvatske festival ne može opstati. Pogreška bi bila ukoliko bi festival njegovao stil glazbe lokalnog karaktera, što je dosada često puta rađeno čime se dovodi u opasnost da Split bude lokalni, regionalni festival. Zbog toga je važna orijentacija na stil glazbe koji je interesantan cijeloj Hrvatskoj. Mi smo ove godine uspjeli zainteresirati šest diskografskih kuća za projekt Splitskog festivala i to smatram našim velikim uspjehom. Što se prve večeri tiče, mi smo je ipak uspjeli modernizirati aranžmanski i produkcijski, iako u biti dosta je pjesama s ima elemenata tradicionalnog Splitskog festivala.
Mislim da će tradicionalisti koji vole splitsku i dalmatinsku pjesmu u ovoj večeri doći na svoje. Čak imamo nekoliko pjesama koje pokazuju put kojim bi možda tradicionalna splitska i dalmatinska pjesma trebala ići u budućnosti. Nekoliko pjesama vizira te putove. Kad sam krenuo u borbu za imena koja bi se trebala pojaviti na festivalu, našao sam se u vrlo teškoj situaciji, jer je prošlih godina Split bio skoro klinički mrtav. Sva prva pjevačka imena nisu htjela ni čuti za ovaj festival. U prvom trenutku sam pomislio da uopće neću moći okupiti kvalitetne pjevače. Uz pomoć veza, diskografskih kuća i prijatelja, uspjeli smo na festival dovesti prvu ligu hrvatskih izvođača nove generacije i vrlo sam ponosan zbog toga što mi je iz nemoguće situacije to uspjelo napraviti. Ja sam uvijek u svom autorskom radu želio da na Splitski festival lansiram pjesme i stilove koji do tada nisu bili uobičajeni. Dokaz su tomu i pjesme od prije dvadesetak godina; 2002 godine u Splitu, Di si bija kadje grmilo do najnovije Ništa kontra Splita, u kojima sam kao autor vizirao budućnost nekog ovakvog Splitskog festivala. Često puta sam zbog tih svojih ideja ostao neshvaćen unutar tradicionalističkih struja. Međutim, sad mi se pružila prilika da kao umjetnički direktor mogu kreirati glazbenu politiku i želja mi je da autorski rad nastavim i u ovom organizacijom smislu, a to znači moderniziranje festivala- izjavio je Vilović.
Evo prve lige hrvatskih izvođača i pjesama sa Splita 98:
SAN (D.Grgić-D.Grgić) Eddy, POKUŠAJ ME VOLIT VIŠE (I.Bašić) Dora, A-LA-MAKA (Đ.Bratičević) Ragusa, MOJA BIVŠA LJUBAVI (S.Vuco) Suzana Bratim, PADAJU KIŠE (T.Bogović) Lukas, CRNA RUŽA (Đ.Kostanić-Gitara) Cekin, SAD IDI (E.Pelaić) Josipa Granić, NE PIŠI Ml (I.Lesić.D.AIebić) Joško Tomičić, ŠUMI MORE (G.Nikolić) Slatka Tajna, JUGO ( R.Čaleta) Ama Gama, ZAPIVAJMO SPLITE GRADE (S.Kuzmić) Kuzma&Shaka Zulu, BIJELA PTICO (I.Lesić.D.Alebić) Kristina, SANJAR (I.Brešan) Ibrica Jusić, PREKO JADRANA (R.Boban) Ivanka Luetić, GUBIM I OVAJ PUT (S.Vuco) Ivo Amulić, JOŠ NE ZNAM KUD S TOBOM (H.Rončević) Hari Rončević, ODLAZI JEDAN DAN (N.Treskavica) Trio Gušt, NISI TI OD JUČER (S.Vuco) Siniša Vuco, PALA SUZA NIZ SKALINE (Đ.Novković) Blanša, PLAVI CVIT (Z.Jelenković-I.Šango) Zoran Jelenković, SPLITE GORI GLAVU (I.Bašić-Z.Morić) Vinko Coce, IVONA, (N.Belan) Đavoli, ĆAĆA MOJ ( M.Limić-I.Žižić) Stijene, NEMOJ DOĆI OVE NOĆI (Ž.Krušlin- Ž.Krušlin) Latino, NOĆ (B. Đurđević) Ana Dorotić, LJUBAVNA NEVJERA (B.Domazet/V.Gavrić-D.Pastuović) Ready Cool, ZADRŽI ME JOŠ TREN (Dean Dvornik-M.Novel) Sunčica Sartori, A TI ( E.Sršen-A.Vidović/G.Sršen/E.Sršen) Suzana Bevanda, LJUBAV IZ OSVETE (I.Kabiljo.l.Kabiljo/Zok) Sunset Crew, LJUBILA SAM STRANCA (B.Đurđević) Zorica Andrijašević, LJUBAV KOJU DUGO ČEKAM (Azzuro) Azzuro, TI I JA (M.Ostović/P.Martinjak-M.Ostović) Freakys, JEDINI MOJ GRIJEH ( R.Ćurlin-Miroslav Jimmy Stanić/R.Ćurlin) Jimy, POSLIJE TEBE (Z.Mišolongin) Mirjana Gönz- Mandy, NE TRAŽI ME (V.Dmiter-V.Dmiter/R.Pilepić) Alen Vitasović, TVOJE PLAVE KOSE (R.Dujmić-Fayo) Novi Fosili, NE MOGU TI POMOĆI ( M. Trošelj) Meri Trošelj, VOLIM TE, TAKO HTIO JE BOG (M.Buljan-E.Kokić) Emilija Kokić, JOŠ SAM JAČI (Dean Dvornik-M.Novel) Dean Dvornik, AKO JEDNOM ODE (B.Mihaljević/Trad.-Fayo) Branimir Mihaljević, AJMO NOGE LAGANE (B.Kovačić) Ivana Plechinger, SAD MI DAJEŠ LJUBAV (I.Kabiljo) Ilan Kabiljo, NAVIGATOR (D.Devčić-B.Vincetić) I.Bee, VJENČANJE (Dino Dvornik) Dino Dvornik, JOŠ I SAD (I.Kabiljo-Nina/Rus/A.Pecotić) Nina Badrić.
NAGRADE I NAGRAĐENI - VEČER 100 KOLURI:
PRVA NAGRADA PUBLIKE ZLATNE PROKURATIVE: SPLITE GORI GLAVU (I.Bašić-Z.Morić) VINKO COCE,DRUGA NAGRADA PUBLIKE SREBRNE PROKURATIVE:SANJAR (I.Brešan) IBRICA JUSIĆ, TREĆA NAGRADA PUBLIKE BRONČANE PROKURATIVE:IVONA (N.Belan) ĐAVOLI.
NAGRADE STRUČNOG OCJENJIVAČKOG SUDA: PRVA NAGRADA ZLATNI GRB GRADA SPLITA-ĆAĆA MOJ ( M.Limić-I.Žižić) STIJENE, DRUGA NAGRADA SREBRNI GRB GRADA SPLITA- JUGO (R.Čaleta) AMA GAMA, TREĆA NAGRADA BRONČANI GRB GRADA SPLITA : JOŠ NE ZNAM KUD S TOBOM (H.Rončević) HARI RONČEVIĆ.
VEČER SPLIT 98
NAGRADE STRUČNOG OCJENJIVAČKOG SUDA
PRVA NAGRADA - ZLATNI GRB GRADA SPLITA : SADA KADA VIŠE NISI TU (M.Buljan-P.Tonković) DIVAS, DRUGA NAGRADA - SREBRNI GRB GRADA SPLITA: NE MOGU TI POMOĆI ( M. Trošelj) MERI TROŠELJ, TREĆA NAGRADA - BRONČANI GRB GRADA SPLITA: VJERUJ MI ( D.llić-R.Pilepić/D.llić) ANAMARIA, NAGRADA ZA NAJBOLJI TEKST: IGOR BREŠAN (SANJAR), NAGRADA ZA NAJBOLJI ARANŽMAN: DEAN DVORNIK (JOŠ SAM JAČI), NAGRADA ZA NAJBOLJU PRODUKCIJU: SADA KADA VIŠE NISI TU (M.Buljan-P.Tonković) DIVAS, NAGRADA TOMA BEBIĆ ZA NAJUSPJEŠNIJU SKLADBU U DUHU DALMATINSKOG MELOSA-MALA GIRICA (Z.Mišolongin) BEREKINl, NAGRADA ZA NAJBOLJEG DEBITANTA-VEČER 100 KOLURI-JOSIPA GRANIĆ - SAD IDI (E.Pelaić) i ANA DOROTIĆ - NOĆ (B. Đurđević ) ,NAGRADA ZA NAJBOLJU INTERPRETACIJU : E.N.I. ČUVAJ ME TI (D.Rapotec Ute-R.Pilepić)
POSEBNE NAGRADE: NAGRADA ZA NAJBOLJI SCENSKI NASTUP: SUNSET CREW, NAGRADA ZA OSOBNOST: ZORICA ANDRIJAŠEVIĆ, INTERNET GLASOVANJE: DIVAS.
POSEBNA NAGRADA ZA DUGOGODIŠNJU VJERNOST I DRAGOCJENI UMJETNIČKI DOPRINOS FESTIVALU: VICE VUKOV i ĐORĐI PERUZOVIĆ.
- IN MEMORIAM, MANI GOTOVAC Zapisi i sjećanja Gorana Pelaića (1): “Grad u teatru, teatar u gradu”
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (2) Arsen Dedić: Split kao polazište pjesničkog opusa
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (3) Split ga je zaboravio: Anđelko Đeki Srbljenović – otac i utemeljitelj Festivala zabavne glazbe Split
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (4) Tonči Petrasov Marović: Podno Mosora, odakle se vidi svekolika okolica
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (5) Maruška Šinković Kalogjera: Djevojka iz splitskog Varoša
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (6) Vinko Lesić: Festivalska produkcija nije ženska cipela
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (7) Asja Kisić: Bepina je kasno došla
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (8) Enes Kišević: Božićna lampa u prozoru
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (9) Ivica Vidović: Tiho, s mjerom za kajanje
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (10) In memoriam NEDA ARNERIĆ
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (11) Prof. Josip Mirošević: Festivali konfekcijska roba
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (12) Kako sam postao dobitnik Zlatnog pera
- Zapisi i sjećanja Gorana Pelaića (13) VLASTA KNEZOVIĆ: Cjeloživotna potraga za bajkom
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (14) TOMA BEBIĆ: Čovik koji je volio ljude
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (15) ARMANDO MORENO: Mir i prijateljstvo kroz glazbenu umjetnost
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (16) RADOJKA ŠVERKO: Lanterna hrvatske glazbene umjetnosti
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (17) IVAN ĐANI MARŠAN: Kad muzika postane poezija
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (18): IN MEMORIAM ZDENKA VUČKOVIĆ Otpisana u najboljim godinama
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (19): MIŠO KOVAČ Jači od vjetra
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (20): VICE VUKOV Pjevanje bez završnog računa
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (21) MARIJA DANIRA: Kairos me nije zaboravio
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (22) TEREZA KESOVIJA: “Gdje ima srca, tu sam ja!”
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (23) ZDRAVKA KRSTULOVIĆ: Zaga u intimi Omiške ulice
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (24) BORIS DVORNIK: Kurvin sin kao skuža
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (25) MILJENKO SMOJE: Afrikolog iz Dalmacije
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (26) MATKO JELAVIĆ: Don Kihot nikada ne može umrijeti!
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (27) JAKŠA FIAMENGO Neugasiva svjetiljka djetinjstva
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (28) RAJKA VALI: Zvjezdani trenutci u intimi zapisani
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (29) MLADEN BARBARIĆ: Pegula u permanenciji
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (30) MAJA SRBLJENOVIĆ-TURCU: Dama u crvenom
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (32) JURAJ ĐORĐI PERUZOVIĆ: Splitska priča u nekoliko slika
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (33) MARKO DEMICHELI: Sjećanja kao povod za jedno razmišljanje
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (34) FESTIVAL ZABAVNE GLAZBE SPLIT (I/VII): Veliki izvođači i skladatelji 1962.
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (35) FESTIVAL ZABAVNE GLAZBE SPLIT (II/VII): Od ljetnog kina do svjetske scene
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (36) FESTIVAL ZABAVNE GLAZBE SPLIT (III/VII) : Prokurative – internacionalni boom!
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (37) FESTIVAL ZABAVNE GLAZBE SPLIT (IV/VII) Ča je bilo, tega više ni
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (38) FESTIVAL ZABAVNE GLAZBE SPLIT (V/VII) Još uvijek cvita cviće Mediterana
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (39) FESTIVAL ZABAVNE GLAZBE SPLIT (VI/VII) Vratite se doma i budite ljudi!
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (41) FESTIVAL ZABAVNE GLAZBE SPLIT (VII/VII) Od sklada do festivalskog jada
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (42) FESTIVAL ZABAVNE GLAZBE SPLIT (1991-1993.) Polemike o legalnosti i ilegalnosti Prokurativa
- ZAPISI I SJEĆANJA GORANA PELAIĆA (43) FESTIVAL ZABAVNE GLAZBE SPLIT (1994-1996.): Korak naprijed, korak u mjestu