Po riječima izbornice izabrane predstave su raznolike, „neke od njih bave se, naravno, posljedicama pandemije, progovaraju o usamljenosti, otuđenju pa i depresiji, neke propituju korupciju i mešetarenje lokalnih moćnika na duhovit način, neke se bave odjecima tragedije Domovinskog rata, a druge pak na inteligentan način promatraju vječne stranputice muško-ženskih odnosa.“
Jedini festival posvećen hrvatskoj dramskoj riječi ni ove se godine, uslijed pandemijskih okolnosti, ne održava u svom tradicionalnom terminu krajem travnja. Gordana Ostović izabrala je 13 predstava, no dvije od njih iz objektivnih razloga neće biti odigrane. Zbog složenih produkcijskih okolnosti nije bilo moguće izvesti Monovid – 19 Zagrebačkog kazališta mladih, a zbog iznenadne bolesti u ansamblu neće biti izvedena ni drama Usidrene Elvisa Bošnjaka u produkciji HNK Split, pa se izvedba ta dva naslova planira za 32. Marulićeve dane,.
Za ovogodišnje izdanje Marulićevih dana bilo je prijavljeno 40 naslova. „Brojem i kvalitetom prijavljenih predstava ovogodišnji festival ne odudara od uobičajenog prosjeka, unatoč činjenici da su u pandemijskoj godini profesionalna kazališta u Hrvatskoj izvela 34% manje produkcija“, ističe u svom obrazloženju Gordana Ostović.
„Ovogodišnje predstave tematski su doista raznolike, neke od njih bave se naravno posljedicama pandemije, progovaraju o usamljenosti, otuđenju pa i depresiji, neke propituju korupciju i mešetarenje lokalnih moćnika na duhovit način, neke se bave odjecima tragedije Domovinskog rata, a druge pak na inteligentan način promatraju vječne stranputice muško-ženskih odnosa. Ovo je i godina u kojoj su se u predstavama našli jaki ženski likovi, hrabri , ranjivi i ponosni, ponekad veći od života“ konstatira izbornica.
Prva predstava 31. Marulićevih dana, Zagreb 2020 GDK Gavella, odigrat će se u Zagrebu, u KUC Travno u subotu 16. listopada. U ponedjeljak se Festival nastavlja u Splitu izvedbama dvaju predstava HNK Split, Francuzice Ilije Zovka i mjuzikla Bambina Ane Tonković Dolenčić i Nene Belana. Slijede predstave: Olja Lozica Dobro je ništa Teatra ITD, Zagreb; Autorski projekt Josipe Anković i Josipa Ledine Fešta zagrebačkog Teatra Exit Deset pjesama koje su označile kraj mog ljubavnog života Ivana Ožegovića u produkciji Bjelovarskog kazališta, Centra za kulturu Trešnjevka i Umjetnička organizacija Kreator; Grane smo na vjetru prema priči Jeana Gionoa Čovjek koji je sadio drveće karlovačkog Gradskog kazališta Zorin dom; Štajga Ivane Šojat Gradskog kazališta Joza Ivakić, Vinkovci; Gruntovčani Mladena Kerstnera i Borisa Svrtana, i Umri ženski Marine Vujčić, obje u izvedbi Satiričkog kazališta Kerempuh, Zagreb; te autorski projekt Anice Tomić i Jelene Kovačić Hotel Zagorje prema motivima istoimenog romana Ivane Bodrožić Gradskog dramskog kazališta Gavella, Zagreb kao posljednja u službenoj festivalskoj konkurenciji.
Festival se zatvara u utorak 26. listopada dodjelom nagrada i izvedbom, van konkurencije za nagrade, dramske predstave Kiklop Ranka Marinkovića GDK Gavella u režiji Saše Anočića.
Pored navedenih predstava, na 31. Marulićevim danima 23. listopada bit će predstavljeno drugo izdanje knjige Nikole Batušića Povijest hrvatskog kazališta izašle u izdanju Hrvatskog centra ITI, te Zbornika sa znanstveno-stručnoga skupa o Anatoliju Kudrjavcevu Teatar u Splitu i Split u teatru koji će biti predstavljen 26. listopada. Kao prvonagrađeni na natječaju Marin Držić za 2020. bit će 25. listopada javno čitan dramski tekst Plodna voda Marine Vujčić.