'Kuku-muku', zavapila je bakica na stanici popularnog Prometa. Upravo je naime poljubila vrata 'ćibe' u kojoj je posljednjih godina kupovala kartu za autobus, a u međuvremenu nije instalirala aplikaciju. Iako, istina je i to, ima pametni telefon – pored poziva, poruke su ipak bile maksimalni doseg vremešne gospođe iz Trilja...
'Di ću sad ja dite moje kupit kartu?', uz određenu dozu odglumljene drame nastavila je bakica u istom tonu. Gotovo kao ona iz priče koja je kolala gradom '80-tih, kada su tek uveli automatske poništavače karata u Prometove autobuse, koja je na 'savjet' ostalih picaškandala, korisnika javnog gradskog prijevoznika, gurnula kartu u bužu i zavikala 'Lovrinac!' kao svoju stanicu...
Kiosci polako odlaze u povijest
Godine, desetljeća su prošla, u međuvremenu se i u Tommya kupuje na automatskim blagajnama, a Prometovi autobusi su miljama daleko od krntija koje su vozile, zapravo, se donedavno. Pa je i logično da se kiosci, fizičke biljetarnice za prodaju karata polako zatvaraju. Za početak one na stanicama na kojima postoji alternativa u vidu kartomata, ali naravno i aplikacije za smartphone.
- Uvođenjem kartomata i mobilne aplikacije kiosci polako odlaze u povijest. To je uostalom bio i jedan od ciljeva modernizacije tvrtke kroz sustav e-ticketing. - doznajemo iz Prometa, uz dodatak: 'Već sada je obujam posla na kioscima i biljetarnicama drastično pao. Za one koji i dalje žele kupovati karte kao i prije, a ne putem aplikacije ili kartomata, moći će to činiti i dalje na biljetarnici koja će raditi sa smanjenim brojem ljudi.'
Za bakicu s početka priče, ali i ostale nostalgičare, prijevoz u autobusima Prometa ćete i dalje moći plaćati – uz određenu penalizaciju u vidu nešto skuplje karte – kod prijateljskih vozača žuto-bijelih 'strijela'...