"MORH treba raskinuti suradnju s Brodosplitom, pravnim i pravosudnim mjerama zaštititi javni interes i uložena znatna sredstva građana te zaustaviti vojni projekt koji je dosad napravljen vrlo loše, a aktualna geopolitička situacija ga je u međuvremenu, zbog velikih kašnjenja, učinila potpuno anakronim", tvrdi Željko Marušić za Autoportal. uz konstataciju da treba prekinuti muk "o mučnoj situaciji s Brodosplitom i MORH-om".
Marušić tvrdi da je pred nama pravno i pravosudno rasplitanje situacije s Brodosplitom, koje bi, kako on ističe, moglo iznjedriti jednu od najvećih gospodarskih afera u hrvatskoj povijesti.
"Trebat će rasvijetliti tko je i s kakvim namjerama 2013. Brodosplit, uz enormne subvencije koje su se mogle uložiti u poticanje malog i srednjeg gospodarstva, predao poslovnom subjektu", pita se Marušić i nastavlja:
"Zašto je 2014. iznimno zahtjevan projekt izgradnje pet ophodnih brodova ugovoren s Brodosplitom, premda su svi poslovni, objektivni i subjektivni parametri ukazivali da nikad neće biti završen, poput velikog dijela projekata iz matične proizvodnje, odnosno da će završiti otprilike kako je i završio, uz enormne gubitke, koje će na kraju pokriti i pokrivati hrvatski građani.
Kao odgovorni stručnjak za tehniku prometnih sredstava, koji je krajem 1980-ih bio na, stručno, najodgovornijim pozicijama u Brodosplitu, pola godine i direktor tehnološki jednog od najnaprednijeg OOUR-a Izrada alata (slavne “Alatnice”), jedini direktor u Brodosplitu bez članstva u političkoj organizaciji te zbog pokušaja zaštite Brodosplitovih gospodarskih interesa 1991. bio prisiljen napustiti Brodosplit te potpuno promijeniti mjesto boravišta i karijeru, osjećam potrebu izjasniti se o najvažnijem gospodarskom subjektu u povijesti Dalmacije, koji je slijedom nevjerojatno negativnih i neodgovornih mjera od 1991. sustavno pljačkan i uništavan te na kraju pretvoren u prah i pepeo, uz više od 10 milijardi kuna ukupne izravne i neizravne štete, koju su platili i platit će hrvatski građani, iznosim mjere nužne mjere za rješavanje praktički nerješivog problema izgradnje serije ophodnih brodova za MORH", poručuje Marušić.