- Prvenstveno sam iznenađen. Ali naravno da sam i zadovoljan kad netko primijeti trud i rad uložen u pokušaje da se svijet napravi boljim mjestom. Sad, jesmo li nešto napravili, to je drugo pitanje... - skromno i bez želje za pompoznošću komentirao je Korado Korlević za Dalmacija Danas nagradu "Komunikatora godine 2019" koju mu je dodijelila Hrvatska udruga za odnose s javnošću.
"Jedan od vodećih hrvatskih znanstvenika, astronom svjetskoga glasa i pokretač Zvjezdarnice Višnja. U sklopu Zvjezdarnice Višnjan Korlević se bavi promicanjem znanosti, razvojem metoda kreativnog razmišljanja te projektima zaštite prirodne, kulturne i znanstvene baštine. Tijekom svojeg je radnog vijeka potaknuo velik broj djece i mladih na bavljenje znanošću. Svoje je znanje uvijek spreman dijeliti jer, kako i sam kaže, stajati u mjestu znači nazadovati", dio je opisa znanstvenika koji je u srijedu postao dobitnikom Grand Prixa HUOJ-a.
- Još uvijek se glavne “ključanice” nisu otvorile. Ne postoji naime jedna budućnost, nego mnogo njih, a čini mi se da većina nije baš nešto bajna... Pitanje je i koliko će mudrosti biti u hrvatskom vodstvu, kao i koliko su uopće samostalni u odlučivanju. Ipak, uvijek se može postići više, a primjer za tako nešto je nekadašnji premijer Estonije koji je izgubio izbore nakon svojih poteza, no pogledajte što je učinio za svoju državu, zajednicu. Političari imaju odgovornost i pred poviješću - još uvijek nema odgovora niti naš sugovornik kako će izgledati život s, odnosno nakon, korone...
Pomalo je međutim razočaran u novinare i medije jer, smatra, imaju moć učiniti puno toga dobrog. “Mediji daju pažnju raznim osobama koje je možda ili vjerojatno ne zaslužuju. Novinari bi trebali biti korektiv, birati vijesti koje će ipak donositi napredak. Jasno je da ne može proći žuč bez meda, ali je potrebno naći u svakome zrno dobra, povući ljude prema stvaranju”, kaže Korado Korlević, koji je našu primjedbu o čitanosti, broju klikova određenih tekstova koje potom diktiraju nastavak u tom stilu otklonio primjerom iz – tehnologije:
- Da čitatelji, odnosno korisnici (isključivo) utječu na proizvod, nikad se ne bi pojavio recimo iPhone. Steve Jobs je čisti primjer kreativnosti, osmislio je novi telefon, smartphone, a da nije pitao publiku što vole – sam je zaključio da će tako korisnicima biti bolje.