Svrha kampanje je potaknuti razumijevanje i empatiju u društvu kroz stvarne životne priče djece i mladih te otvoriti prostor za istinski razgovor i suosjećanje prema izazovima koje ovi mladi pojedinci svakodnevno susreću.
- Kampanja je usmjerena osvještavanju i senzibilizaciji javnosti i društva u kojem često pridajemo različite etikete mladima, na temelju njihovih društveno neprihvatljivih ili nepoželjnih ponašanja. Ali rijetko se pitamo kako izgleda njihov unutarnji svijet, kako se osjećaju, kako doživljavaju sebe i svijet oko sebe te u kakvim okolnostima odrastaju. Svrha ove kampanje je uklanjanje etiketa koje dajemo djeci, pružajući uvid u kompleksnost njihovih životnih priča. Želimo potaknuti razgovor o emocijama, uvjetima i potrebama ovih mladih ljudi, stvarajući platformu za suosjećanje umjesto osude, kazao je Ivo Puljek, dopredsjednik udruge MoSt.
Kampanja “Znaš li cijelu priču?” poziva javnost da osvijesti izazove kroz koje prolaze mladi pojedinci, potičući tako razumijevanje i podršku umjesto stigmatizacije.
Kampanja “Znaš li cijelu priču” provodi se u sklopu projekta „Od institucije do zajednice - promocija i razvoj izvaninstitucionalne skrbi na području UA Split“, a usmjeren je prevenciji institucionalizacije djece i mlađih punoljetnih osoba s problemima u ponašanju i promociji razvoja izvaninstitucionalnih socijalnih usluga u lokalnim zajednicama na području urbane aglomeracije Split. Projekt provodi Udruga MoSt u partnerstvu s Gradom Splitom.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda. Ukupna vrijednost projekta iznosi 113,273.61 €.
Više o kampanji udruge MoSt dostupno je na web stranici.