Privatni fakulteti često su manji, fleksibilniji i usko povezani s poslovnom zajednicom zbog čega su privlačniji studentima. Zbog same činjenice što su privatni i posluju na otvorenom tržištu, privatni fakulteti moraju se boriti za svoj dio tržišta. Osluškivanje potreba tržišta, predviđanje zanimanja budućnosti, unapređenje studijskih programa i razvijanje dodatne ponude za studente ono je što privatne fakultete čini privlačnijima.
Zagrebačka škola ekonomije i managementa na prijediplomskoj i diplomskoj razini nudi studije na hrvatskom i engleskom jeziku kako bi svoje studente pripremila za poslovanje na međunarodnom tržištu. Tijekom studija se veliki naglasak stavlja na praktična znanja i primjenu istih u poslovanju te se kroz stručne prakse studenti upoznavaju s poslovnom zajednicom gdje imaju priliku primijeniti naučeno. Pripadnici poslovne zajednice česti su predavači ZŠEM-a gdje svoja stručna znanja prenose studentima. Studentima se pruža mogućnost međunarodne studentske razmjene na jednom od 150 sveučilišta diljem svijeta kako bi obogatili svoj studentski život.
O važnosti kvalitetnog visokoškolskog obrazovanja na MBA razini sve više se govori i u poslovnim krugovima. MBA polaznicima pruža primjenjiva stručna znanja, vrijednosti i pomaže im u razvoju vještina s kojima svoja poslovanja unapređuju i podižu na viši nivo čime postižu bolje poslovne rezultate. Svjesni potrebe pojedinca za daljnjim usavršavanjem Zagrebačka škola ekonomije i managementa već dugi niz godina u svojoj MBA ponudi ima i Executive MBA program koji se održava vikendom i koji okuplja polaznike iz regije. Uz prepoznatljivost i priznatosti diplome i kvalitetne predavače, networking je jedan od prednosti Executive MBA programa prema mišljenju polaznika ZŠEM-a. Za one koji žele studirati u inozemstvu ZŠEM nudi i Global Executive MBA program gdje se predavanja osim na ZŠEM-u održavaju i na H-FARM College u Italiji kod Venecije te na Luxembourg School of Business vikendom u obliku studentske razmjene. Studijska putovanja u New York i Singapur dio su Global Executive MBA programa na kojima studenti posjećuju organizacije i slušaju predavanja lokalnih stručnjaka.
U konačnici, cilj školovanja je stjecanje znanja za razvoj uspješnog poslovanja što nakon studiranja na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa studenti i ostvaruju. Nakon 20 generacija studenata, ZŠEM s ponosom ističe svoju kvalitetu koja je potvrđena nacionalnom i AACSB akreditacijom ali i uspješnim razvojem karijera svojih studenata. Kontinuirana suradnja s poslovnom zajednicom te osluškivanje potreba iste razlog je što ZŠEM priprema dva networking eventa u Dalmaciji.
ZSEM TalkZS & DrinkZS eventi u Zadru i Splitu događanja su koja okupljaju studente, alumne i poslovnu zajednicu s ciljem povezivanja, osnaživanja odnosa i razvoja novih poslovnih pothvata. Panelisti su uspješni poduzetnici ali i alumniji i suradnici Zagrebačke škole ekonomije i managementa koji svojim djelovanjem doprinose razvoju lokalne zajednice te uspješnom poslovanju svojih organizacija.
ZSEM TalkZS & DrinkZS u Splitu 16. studenog ugošćuje tri ZŠEM alumna, tri, prijatelja, tri poduzetnika, tri Pašalića, Josipa, Matka i Tomislava koji svoje karijere razvijaju u Julius Meinl Bonfanti, Apfelu i Uju. Panel na temu “Work-Life balance: posao, sport i obitelj” moderirat će Mirna Koričan Lajtman, akademska direktorica ZŠEM - Poslovne akademije i predavačica ZŠEM-a i LSB-a te HR-ica koja je i doktorirala na navedenu temu te koja je čest predavač i govornik na HR edukacijama i skupovima. Panel će se održati u ugodnoj atmosferi The Flag Puba nakon čega će uslijediti druženje. Više informacija o eventu možete vidjeti na internetskoj stranici eventa, a svoje sudjelovanje možete potvrditi ovdje.
U Zadru 22. studenog ZSEM TalkZS & DrinkZS ugošćuje marketinške stručnjake, prijatelje, kolege i suradnike te ZŠEM alumne koji inovativnim pristupom postižu odlične rezultate u turizmu. Marija Oblaković, voditeljica marketinga ZŠEM-a će na svom panelu ugostiti Selmu Čmelik, CEO Zone plus, Martinu Pernar Škuncu, Direktoricu marketing Paške sirane i Josipa Zuraka, CEO Authlanda s kojima će razgovarati o marketinškim inovacijama u turizmu. Događanje će se održati u ugodnoj atmosferi TI tapas, vino & pianino bara nakon čega će uslijediti druženje. Više informacija o eventu možete vidjeti na internetskoj stranici eventa, a svoj dolazak možete potvrditi ovdje.
Ako ste u blizini Zadra ili Splita bilo bi nam drago da se odazovete našem pozivu. Upoznavanje, umrežavanje, razmjena informacija te razgovor s našim panelistima više je nego dovoljan razlog za sudjelovanje na ZSEM TalkZS & DrinkZS.
Veselimo se druženju!